آموزش نصب رویت Revit

با سلام خدمت تمامی معماران و علاقمندان به این رشته , در این بخش از آموزش نرم افزار های معماری مربوط به نرم افزار رویت به بررسی موضوع آموزش نصب نرم افزار رویت می پردازیم . افراد زیادی وجود دارند که بعد از فرا گرفتن یک نرم افزار و تسلط کامل بر آن میخواهند کار با نرم افزار دیگری را شروع کنند ولی در ابتدا هیچ اطلاعی از این نرم افزار ندارند از این رو در این مقاله به نصب یکی از نرم افزار های کاربردی با عنوان نحوه نصب نرم افزار رویت می پردازیم .

آموزش نصب رویت Revit

قبل از اینکه به بررسی موضوع آموزش نصب رویت Revit بپردازیم به ارائه مطالبی در رابطه با نرم افزار رویت Autodesk Revit Architecture می پردازیم , این نرم افزار با داشتن امکانات و قابلیت های زیاد و در اختیار گذاشتن ابزار های مختلف در اختیار کاربران به یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در زمینه طراحی های معماری تبدیل شده است و با ارائه ورژن های جدید تر و افزودن ابزار های بیشتر کاربران بیشتری به سوی آن روی می آورند . این نرم افزار به حدی منعطف است که امکان وارد کردن فایل سایر نرم افزار ها به آن وجود دارد و میتوان فرمول نویسی در رویت را انجام داد و یا در صورت مواجه بودن با محدودیت به نصب پلاگین پرداخت . آموزشی که در ادامه مشاهده خواهید کرد مربوط به آموزش نصب 2016 revit می باشد و در ورژن های دیگر نیز همین منوال را دارد برای مثال آموزش نصب رویت 2013 نیز به همین صورت خواهد بود .

آموزش نصب رویت Revit

آموزش نصب رویت Revit

  • به نصب نرم افزار اقدام کنید و نصب را شروع کنید .
  • از شما شماره سریالی خواسته میشود که یکی از کد های زیر را وارد کنید :

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹

۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸

۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵

سپس در قسمت Product Key برای نرم افزار  Revit سریال ۸۲۹H1 و اقدام به نصب نمایید .

  • بعداز اینکه نرم افزار نصب شد و نصب نرم افزار revit به پایان رسید آنرا باز کنید .
  •  در این مرحله باید نرم افزار را فعال سازی کنید که برای این کار باید بر روی Active کلیک کنید که قبل از انجام این کار باید اتصال خود به اینترنت را قطع کنید و سپس بر روی Active کلیک کنید .
  • گزینه I have an activation code from Autodesk را انتخاب کنید .
  • در این مرحله لازم است با توجه به نسخه ای که بر روی سیستم نصب کرده اید ( ۳۲ یا ۶۴ بیت ) یکی از KeyGen ها ( برای نسخه ۳۲ بیتی فایل xf-adsk2016_x86 و برای نسخه ۶۴ بیتی فایل xf-adsk2016_x64 ) را اجرا کنید ( برای اجرا در ویندوز ۷ و ۸ باید روی فایل کلیک راست کرده و Run as administrator را بزنید ) و در پنجره KeyGen بر روی Mem Patch کلیک کنید تا پیغام Successfully patched ظاهر شود .
  • در ادامه برای تکمیل فرایند فعال سازی سریال موجود در قسمت request code را در KeyGen کپی کرده و بر روی Generate کلیک کنید تا سریال در قسمت activation code ظاهر شود .
  • حالا سریال تولید شده را در قسمت مربوطه کپی کنید و next بزنید تا نرم افزار کرک شود و بصورت کامل نرم افزار فعال شود .

منبع : وب سایت معماری 98 مرجع ارائه مقالات آموزش معماری آموزش نرم افزار های معماری آموزش Revit