اتودسک Autodesk

با سلام خدمت تمامی علاقمندان و دنبال کنندگان رشته معماری , در این بخش از مطالب مربوط به مقالات موجود در وب سایت تخصصی معماری 98 به بررسی موضوع شرکت اتودسک می پردازیم . افراد حرفه ای در زمینه معماری و عمران و حتی افراد مبتدی در این زمینه نیز با نام این شرکت مواجه شده اند و حداقل یکبار نام این شرکت معتبر یعنی شرکت Autodesk را شنیده اند و یا نام این شرکت را در ابتدای نام نرم افزار های معماری بزرگ و مطرح شنیده اند از این رو در ادامه این مقاله به بررسی این موضوع یعنی شرکت autodesk می پردازیم .

اتودسک Autodesk

شرکت نرم افزاری اتودسک Autodesk یکی از بزرگترین و مطرح ترین شرکت های تولید نرم افزار های مختلف در زمینه های مختلف و متفاوت همچون زمینه تولید نرم افزار های معماری و عمران و مهندسی فعالیت دارد و تولیدات کاربردی زیادی در زمینه معماری دارد و همین امر موجب شده تا شرکت اتودسک و تولیدات شرکت اتودسک بهترین تولیدات موجود در بازار باشند . شرکت نرم افزاری autodesk بزرگترین تولید کننده نرم افزار های معماری است و تا کنون نرم افزار های زیاد بی عیب و نقصی در زمینه های مختلف از جمله معماری تولید کرده و به بازار عرضه کرده است .

اتودسک Autodesk

اتودسک Autodesk

تمامی نرم افزار های شرکت تولید نرم افزار اتودسک از قابلیت ها و امکانات زیاد و متعددی برخوردار هستند و میتوانند تمامی نیاز های کاربرانی که از این نرم افزار ها استفاده میکنند را برآورده کنند و درصد خطا ها را در هنگام طراحی طرح ها همچون همچون طراحی پلان ساختمان کم میکنند و با ارائه تمامی جزئیات کار خواندن پلان ساختمان و سایر کار ها را آسان میکنند . از جمله تولیدات شرکت اتودسک میتوان به نرم افزار های اتوکد autocad و نرم افزار رویت Autodesk Revit Architecture اشاره کرد که در زمینه معماری از بزرگترین و پر کاربرد ترین نرم افزار ها محسوب میشوند .

زمینه تولیدات شرکت اتودسک

  • تولیدات در زمینه ساختمانی و معماری و طراحی داخلی
  • تولیدات در زمینه شهر سازی و طراحی فضای سبز
  • تولیدات در زمینه انیمیشن و بازی سازی و گرافیک دیجیتالی
  • تولیدات در زمینه بهینه سازی انرژی در ساختمان
  • طراحی و اجرای کارخانه و طراحی کارگاه های تولیدی
  • تولیدات در زمینه مدیریت پروژه
  • تولیدات در زمینه آنالیز پروژه های ساختمانی
  • تولیدات در زمینه مهندسی مکانیک و صنعتی و …

منبع : وب سایت معماری ایران مرجع ارائه مقالات معماری و عمران