اسکار نیمایر Oscar Niemeyer

با سلام خدمت معماران و علاقندان به رشته معماری , در این بخش از معرفی معماران و بزرگان این رشته از مجموع مقالات موجود در وب سایت تخصصی معماری 98 به معرفی یکی از معماران بزرگ با نام اسکار نیمایر می پردازیم . به عنوان یکی از افراد حاضر در زمینه و عرصه معماری باید با نام معماران و مجموعه فعالیت و ایده های انها آشنا باشیم تا بتوانید درک بهتری از این هنر داشته باشیم از این رو در ادامه این مقاله PDF معرفی اسکار نیمایر رو برای دانلود قرار میدهیم .

اسکار نیمایر Oscar Niemeyer

اسکار نیمایر Oscar Niemeyer یکی از بزرگان رشته معماری و از حرفه ای ترین معمار ها به شمار می آید که ایده های جدیدی به هنر معماری افزود و باعث پدید آمدن تحول ها و نظر های جدید در معماری شد , این معمار بزرگ برزیلی در سال های فعالیت خود در زمینه طراحی بنا های ساختمانی و سازه های مختلف به ساخت بنا های معروفی همچون شهر برازیلیا لوکوربوزیه و سازمان ملل متحد در نیویورک پرداخته است و از کار های اسکار نیمایر میتوان به این دو مورد بسیار مشهور و بی نظیر اشاره کرد . نام اسکار نیمایر را نمیتوان از معماری قرن بیستم جدا دانست زیرا ایده ها و طراحی های او در قرن بیستم سبب متحول شدن این هنر شد .

در معماری نیمایر خلاقیت و تخیلی جسورانه دیده می‌شود . او معماری را به گردش آزاد رنگ و نور و فضا نزدیک کرد و حتی بناهای سنتی را با نگاهی تازه و بدیع بازساخت . برای داشتن اطلاعات بیشتر و کامل در رابطه با زندگی نیمایر و کار های او و ایده ها و به طور کلی تمامی ویژگی های او میتوانید به دانلود pdf اسکار نیمایر بپردازید که در انتهای مطلب لینک دانلود پی دی اف اسکار نیمایر قرار داده شده است و با کلیک بر روی آن میتوانید این فایل را دریافت کنید .

اسکار نیمایر Oscar Niemeyer

اسکار نیمایر Oscar Niemeyer

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری ایران مرجع ارائه مقالات معرفی معماران