حرف اخر موسسه و انتشارات کنکور ایران در تهران و کرج

موسسه حرف اخر , نامی آشنا برای تمامی دانش آموزان و داوطلبین کنکوری که به عنوان برترین موسسه کنکوری در ایران فعالیت دارد و توانسته است با ارائه روش‌ها و متد‌های کاربردی سال ها بهترین نتایج را برای دانش آموزان به ارمغان آورد و رضایت این عزیزان را جلب نماید تا جایی که امروزه تا حرف از کنکور و موسسه‌های کنکوری می‌شود تمامی دانش آموزان به یاد موسسه کنکوری حرف آخر می افتند و تجربه های شیرین کار با این موسسه و کسب نتایج فوق العاده را به یاد می‌آورند , در این مقاله سعی داریم تا با ارائه مطالب و مباحثی این موسسه را بهتر بشناسیم .

موسسه کنکوری حرف آخر

شما هم به عنوان یک دانش آموز با یک داوطلب کنکوری بدون شک نام موسسه حرف آخر را شنیده‌اید و کم و بیش با این موسسه آشنایی دارید اما در این بخش می‌‌خوایم اطلاعات بیشتری راجع به این موسسه ارائه بدیم چرا که شناخت چنین موسسه بزرگی که سالهاست در جهت رشد و پیشرفت دانش آموزان و کسب بهترین نتایج برای داوطلبین کنکوری تلاش میکنه خالی از لطف نیست , فعالیت این موسسه در سطح اینترنت و برپایی وب سایت ها برای ارائه محصولات و خدمات مختلف از سال 1390 آغاز شده است و از این سال به بعد خدمات این موسسه به صورت گسترده تر بوده است , موسسه حرف آخر برترین موسسه کنکوری ایران می باشد که در زمینه تهیه و تنظیم پکیج های مربوط به دروس مختلف برای رشته های موجود فعالیت دارد .

فعالیت این مجموعه علاوه بر تهیه پکیج های آموزشی بر محور های دیگری همچون ارائه مشاوره به دانش آموزان , ارائه برنامه مطالعه , ارائه اطلاعات راجع به دروس مختلف و رشته های مختلف و … استوار است که این مشاوره‌ها و خدمات توسط اساتید تراز اول کشوری و رتبه برتر های کنکور سال های اخیر انجام میگیرد تا دانش آموزان عزیز بهترین و مفید‌ترین برنامه ها و مشاوره‌ها را دریافت نمایند و بتوانند بهترین راه ها را انتخاب کنند چرا که مشاورین حرف آخر با دانش کامل و اطلاعات قوی بهترین راه ها را پیش پای دانش آموزان قرار می‌دهند که دانش آموز پس از مشاوره و بعد از تحلیل شرایط خود می‌تواند اقدام به تصمیم گیری نماید تا به موفقیت مورد نظر خود برسد .

حرف آخر , تحولی در زمینه آموزش

موسسه حرف آخر با ارائه روش ها و متد هایی نوین و کاملا اختصاصی با ظهور خود در دنیای تدریس و آموزش سبب بوجود آمدن تحولی عظیم شد چرا که روش ها و ایده های این موسسه سالهاست که دانش آموزان را به اهداف مورد نظرشان می‌رساند تا دانش آموزان بتوانند رویای قبولی در رشته های مورد نظرشان را به حقیقت تبدیل کنند و بدون ترس از کنکور و تست های مختلف کنکوری بتوانند جایگاه خود در رشته و دانشگاه مورد نظرشان را انتخاب کنند .

با وجود اینکه امروزه تعداد زیادی از موسسات و انتشارات کنکوری در سطح کشور فعالیت دارند، اما با پرس و جوی کوچکی می‌توانید به این نکته پی ببرید که کدام یک از موسسات و انتشارات در صدر جدول پر طرفدار‌ترین و پر بازده‌ترین موارد هستند. بدون شک با توجه به موفقیت روز افزون استفاده کنندگان از محصولات حرف آخر، شما می‌توانید نام این موسسه را در صدر جدول بهترین موسسه کنکوری ایران ببینید. که سبب شده است دانش آموزان زیادی به آرزوی خود و تحصیل در بهترین رشته‌های دانشگاهی برسند.

موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر

روش ها و تکنیک های بکار گرفته شده برای آموزش توسط حرف آخر کاملا متفاوت با سایر موسسه ها می باشد چرا که این موسسه بجای استفاده از متد های قدیمی آموزشی که جز اتلاف وقت برای دانش آموز نتیجه ای به همراه نداشتند با ارائه روش های نوینی برای شهودی سازی و انیمیشن سازی برای مطالب تحولی در امر آموزش و یادگیری مطالب ایجاد کرد , در روش های حرف آخر که برای آموزش در پکیج های خود در پیش میگیرد با فعال کردن نیم کره راست دانش آموز همه مباحث و مطالب بصورت ماندگار در ذهن وی ثبت میشوند .

خدمات موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر با تیمی قدرتمند و متشکل از اساتید تراز اول کشوری و رتبه برتری های کنکوری سالهاست که به ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان و داوطلبین کنکوری می پردازد تا هر آنچه در اختیار دارد را برای موفقیت عزیزان ایران زمین بکار گیرد و تمامی دانش آموزان را به رویای خود برساند چرا که تحصیل در رشته مورد علاقه حق هر دانش آموزی می باشد که ما اینجاییم تا شما را به هدفتان نزدیکتر سازیم . در ادامه به بررسی برخی از خدمات موسسه حرف اخر می پردازیم :

مشاوره حرف اخر 

یکی از اصلی ترین خدمات حرف آخر که از ابتدای راه اندازی و شروع به کار موسسه مورد توجه بوده است ارائه مشاوره های صحیح و سودمند برای دانش آموزان بوده است چرا که بسیاری از عزیزان با در پیش گرفتن روش های نادرست و حتی بی اطلاعی از مواردی الزامی در رابطه با دروس شروع به مطالعه می نمایند و با بی اطلاعی از برخی موارد اقدام به حذف برخی از دروس در مطالعه خود می‌کنند و یا روش های نادرستی در پیش می‌گیرند که در انتها با شکست مواجه می‌شوند بنابراین موسسه حرف آخر با ارائه مشاوره توسط اساتید تراز اول کشوری و رتبه برتر های کنکور از ابتدای تاسیس تمامی دانش آموزان را برای رسیدن به هدف خود راهنمایی کرده است . برای مشاهده صفحه لیست اسامی مشاوران حرف آخر سایت رسمی و مرکزی روی لینک های مختلف در سطح وب کلیک کرده و از با افراد با نام و عکس و حتی شماره تماس آنها آشنا شوید.

شما عزیزان برای مشاوره با اساتید و رتبه برتر های کنکور سال های اخیر می‌توانید از طریق شماره های داخل سایت و یا فرم های موجود با ما در تماس باشید , مشاوری که شما با آن در تماس خواهید بود فردی آگاه به تمامی اطلاعات دروس و رشته ها و متخصص است که بهترین موراد را پیش پای شما عزیزان می‌گذارد تا با در پیش گرفتن راهی مناسب و استفاده از روش های خاص بتوانید بیشترین بازدهی را از وقت خود داشته باشید .

موسسه کنکوری عبدالرضا منتظری

موسسه کنکوری عبدالرضا منتظری

مشاوران متخصص ما با ارائه بهترین و پر بازده‌ترین روش‌ها برای مطالعه هدفمند و پر بازده، اقدام به ارائه برنامه و اطلاعات مختلفی می‌کنند که موفقیت روز افزون شما را به ارمغان خواهد آورد. شما عزیزان در صورت خرید هر یک از محصولات فروشگاه حرف آخر، با مشاوری در ارتباط خواهید بود که با اطلاع داشتن از تمامی شرایط درسی شما، نسبت به ارائه مشاوره مناسب و در مسیر درست برای شما اقدام خواهد نمود. علاوه بر شرایط درسی شما عزیزان می‌توانید با بازگو کردن شرایط خود علاوه بر مشاوره درسی از مشاوره‌های روحی و انگیزشی نیز برخوردار شوید تا در راه رسیدن به موفقیت با مشاوری همدم و دلسوز و ثابت قدم در راه رساندن شما به آرزویتان همراه باشید.

ارائه برنامه چند ماهه رایگان 

یکی دیگر از خدمات موسسه حرف آخر برای دانش آموزان و داوطلبین کنکوری عزیز ارائه برنامه چند ماهه می باشد که این برنامه بصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد که برای دریافت این برنامه شما با تماس با مشاورین و ارائه وضعیت خود بعد از تعیین سطح توسط مشاورین و متخصصین برنامه ای چند ماهه به شما عزیزان ارائه میگردد که با پیشروی طبق این برنامه میتوانید رشد و پیشرفت خوبی داشته باشید , برنامه چند ماهه برای آن دسته از عزیزانی که به دلایل مختلف دچار سردرگمی هستند و نمیدانند برای آغاز با چه برنامه و روش مطالعه ای پیش بروند میتواند مورد خاصی باشد همچنین برای آن دسته از عزیزانی که بعد از گذشت زمان و از دست دادن تایم زیادی می‌خواهند اقدام به مطالعه و آماده سازی خود برای کنکور بکنند بسیار مناسب می باشد و می‌توانند با استفاده از برنامه چند ماهه بهترین نتایج را برای خود به ارمغان آورند .

ارائه پکیج های آموزشی 

یکی دیگر از خدماتی که موسسه حرف آخر دارد تهیه پکیج های آموزشی برای دروس رشته های مختلف می باشد , با توجه به نبود منبع آموزشی قوی و مفید برای دانش آموزان و سایر موارد همچون روش های مطالعه نادرست توسط دانش آموزان و استفاده از روش های قدیمی و پیچیدگی تست های کنکوری در سال های اخیر و … موسسه حرف آخر تصمیم به تهیه و تنظیم پکیج های مختلف برای تمامی دروس رشته های متنوع نمود تا دانش آموزان منبعی آموزشی قدرتمند در اختیار داشته باشند تا با تکیه بر آن بتوانند رتبه برتر بودن را تجربه کنند . جهت مشاهده لیست قیمت محصولات فروشگاه حرف آخر کلیک کنید

همانطور که میدانید در سال های اخیر تست های کنکوری بسیار پیچیده و ترکیبی مطرح می‌شوند و دیگر بکار گیری روش های قدیمی مطالعه برای پاسخگویی به این تست ها کافی نمی باشد از سوی دیگر با پیچیدگی تست ها و سوالات در هر مقطعی منبع آموزشی بهتری در سطح تدریس ارائه نشده است تا دانش آموزان بتوانند همگام با سختی تست ها از منابع قوی آموزشی استفاده نمایند از این رو موسسه حرف آخر اقدام به ارائه پکیج های درسی نمود .

انتشارات حرف آخر

انتشارات حرف آخر

پکیج های موسسه حرف آخر در هر درس توسط اساتید تراز اول کشوری با بهره گیری از روش های نوین آموزشی که می‌توانند دانش آموزان را به درصد 100 برسانند تهیه میشود تا بهترین بازدهی برای دانش آموزان بوجود آید و این عزیزان بتوانند با تهیه این پکیج‌ها و تکیه بر آموزش‌های ارائه شده در این پکیج‌ها تمامی مواردی که برای تست زنی درس ها بصورت صد درصدی نیاز دارند را در اختیار داشته باشند و قبولی خود در رشته مد نظرشان را تضمین سازند .

در پکیج های موسسه حرف آخر علاوه بر مفاهیمی دروس که باید دانش آموزان بر آنها تسلط داشته باشند بر روی تست زنی این عزیزان نیز کار شده است تا در درجه اول با فراگیری تمامی مطالب و تسلط کامل بر تمامی موارد آمادگی لازم رو کسب کنند و در ادامه نیز با الگو های تست زنی آشنا شوند و بتوانند در کمترین زمان ممکن تمامی تست های مربوط به هر درس را بصورت قطعی پاسخگو باشند .

پروژه 6040 حرف آخر

پروژه 6040 حرف اخر واژه ای که بدون شک به گوش شما خورده چرا که همه جا حرف از این پروژه موسسه حرف آخر هست , موسسه حرف آخر در راستای ارائه روش هایی برای موفقیت دانش آموزان در تازه ترین طرح خود یکی از موفق ترین و بهترین طرح ها را با عنوان پروژه 6040 حرف آخر ارائه داده که طی این پروژه دانش آموزان عزیز میتوانند در مدت زمان دو ماه تمامی مطالب و مباحث کنکور رو بدون حذف حتی یک نکته فرا بگیرند و بهترین نتایج رو برای خود به ارمغان آورند.

پروژه شصت چهل موسسه حرف آخر در همان سال ابتدایی ابداع و ارائه این طرح، با بازدهی فوق العاده‌ای مواجه شد. به طوری که قریب به 95 درصد از دانش آموزانی که از این طرح استفاده کرده بودند موفق به کسب درصد بالا و دور از انتظار خود شده بودند. پروژه ۶۰۴۰ موسسه حرف آخر یکی از بهترین نمونه طرح‌های موفق در بین موسسات کنکوری می‌باشد که به دلیل بازدهی بالا مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان واقع شده است. در این طرح، دانش آموز می‌تواند با استفاده از برنامه‌های ارائه شده در کمترین زمان ممکن بهترین نتایج را به دست آورد.

یکی از بهترین پکیج ها مربوط به پکیج کامل حرف اخر می باشد که می توانید جزئیات آن را در لینک درج شده بخوانید توسط سایت مرکزی حرف اخر به طور کامل توضیح داده شده است.

طرح 60 پروژه 6040 حرف اخر

پروژه 6040 حرف آخر متشکل از طرح 60 و طرح 40 می باشد که در اینجا به بررسی این موارد می پردازیم تا شما عزیزان اطلاعات دقیق تری در اختیار داشته باشید , طرح 60 این پروژه به معنی آموزش 60 روزه می باشد که در این طرح دانش آموزان و داوطلبین کنکوری عزیز می‌توانند مدت زمان 60 روز یعنی دو ماه تمامی مطالب و مباحث مربوط به دروسی که از آنها در کنکور سوال طرح می‌گردد را فرا بگیرند .

طرح 40 پروژه 6040 حرف آخر

طرح 40 در این پروژه نیز شامل پروژه ای 40 روزه می باشد که در آن دانش آموز با تعداد 20 آزمون مواجه خواهد بود که این آزمون ها در ادامه آموزش 60 روزه ارائه میگردند و دانش آموز می‌تواند با انجام این آزمون ها بصورت یک روز درمیان در مدت زمان 40 روز تمامی این 20 آزمون را به اتمام برساند و سطح آمادگی خود را به 100 برساند . دانش آموزان عزیز با قرار گیری در محور آموزش پروژه 6040 میتوانند در مدت زمان باقیمانده تا کنکور بهترین نتایج را برای خود به ارمغان آورند .

اهداف پروژه 6040 استاد منتظری

این پروژه برای تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری مناسب می باشد چه ان دسته از عزیزانی که تا کنون با مطالعه و برنامه خاصی پیش رفته اند و توانسته اند بخشی از مباحث را به اتمام برسانند و چه آن دسته از عزیزانی که تا کنون هیچ مطالعه ای نداشته اند و تازه میخواهند به مطالعه دروس برای کنکور بپردازند , طی این آموزش حتی آن دسته از عزیزانی که مدت ها از محیط آموزشی نیز دور بوده اند میتوانند در مدت زمان دو ماه تمامی مباحث را فرا بگیرند که بدون شک با تهیه این پکیج برای عزیزانی که تا کنون با برنامه پیش رفته اند و به تست زنی نیز پرداخته اند نتیجه ای برای هر درس بالای 70 درصد و حتی 100 درصد به ارمغان خواهد آمد و برای آن دسته از عزیزانی که تا کنون هیچ مطالعه ای نداشته اند نتیجه 50 درصدی در هر درس بوجود خواهد آمد که با این درصد ها موفق به کسب سهمیه بهترین رشته ها و دانشگاه های کشور خواهید شد .

موسسه کنکوری حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر

نتایج پروژه شصت چهل

پروژه 6040 تحولی بزرگ در زمینه مطالعه دروس کنکوری می باشد که با این طرح دانش آموزانی که تا به حال نیز مطالعه دقیقی نداشته‌اند می‌توانند فرصت کسب درصد 50 درصدی در هر درس کنکوری را داشته باشند و به نتیجه های قابل قبولی برسند , شما عزیزان با تهیه پکیج‌های پروژه 6040 حرف آخر می‌توانید برنامه‌ای نیز برای این پک در اختیار داشته باشید و با مشاوره‌ای دقیق با برنامه ای که در اختیار دارید مطالعه خود را آغاز کنید .

مدت زمان در نظر گرفته برای هر آموزش به گونه ای می باشد که دانش آموز با تهیه تمامی پک های این پروژه نیز می‌تواند در مدت زمان دو ماه بدون عقب ماندن در هر درسی تمامی آموزش ها را به اتمام برساند و وارد دوره 40 روزه تست زنی و انجام آزمون ها شود که در نهایت موفقیت برای تهیه کنندگان این پک به ارمغان می آید زیرا مباحث و متد های آموزشی بکار گرفته شده در این پکیج بازدهی صد درصدی دارند و بهترین نتایج را به همراه خواهند داشت .

اساتید حرف آخر

موسسه حرف آخر در راستای ارائه بهترین خدمات و بهترین محصولات، در راستای تهیه فیلم‌های آموزشی و همچنین ارائه طرح‌های پر بازده و ارائه مشاوره و … به بهترین نو ممکن، از اساتید تراز اول کشوری استفاده نموده است. محصولات کنکوری حرف آخر با استفاده از تجارب چندین ساله اساتید در هر رشته و برای هر درس در کنار بهره گیری از جدیدترین و پربازده ترین روش‌ها و متد‌های آموزشی آماده شده‌اند. برای هر درس سعی شده است از استادی با داشتن درخشان‌ترین سابقه در زمینه تدریس و به ثمر نشاندن زحمات خود و رساندن دانش آموزان به موفقیت استفاده شود. که نتیجه پیگیری این سیاست این بوده که تیم حرف آخر متشکل از بهترین اساتید ایران زمین می‌باشد.

شما دانش آموزان عزیز و داوطلبان کنکوری می توانید برای برقراری ارتباط با شماره تماس حرف آخر دفتر مرکزی و سایت مرکزی از طریق شماره های درج شده روی تصاویر اقدام کنید.

مدرسان دروس عمومی حرف آخر

استاد محسن منتظری برای درس ادبیات و زبان فارسی، استاد محمد واعظ برای درس عربی، استاد مجتبی محمودی برای درس زبان انگلیسی، استاد علیرضا یوسفیان پور برای درس دین و زندگی انتخاب شده‌اند که این عزیزان تدریس دروس عمومی برای رشته‌های تجربی و ریاضی فیزیک و در مواردی انسانی را بر عهده دارند. برای تدریس این موارد، اساتید نامبرده شده از جدیدترین و بهترین روش‌های تدریسی استفاده می‌کنند تا بتوانند پر بار‌ترین تدریس را برای دانش آموزان به ارمغان بیاورند.

کافیست تا تحقیق کوچکی در رابطه با نوع تدریس و نتایج پر بار تدریس محصولات فروشگاه حرف آخر انجام دهید آنگاه متوجه خواهید شد که این محصولات و نتایجی که برای دانش آموزان در چند ساله گذشته به ارمغان آورده‌اند، نتایج تلاش شبانه روزی چه اساتیدی می‌باشد. در هنگام منتشر شدن نتایج نهایی آزمون کنکور و مشاهده درصد کسب شده توسط استفاده کنندگان از محصولات دروس عمومی حرف آخر، همواره شاهد رضایت این عزیزان بوده و هستیم. دروس عمومی تاثیر بسیار زیادی در قبولی شما در رشته‌های تاپ دارند بنابراین با استفاده از محصولات این موسسه می‌توانید درصد بالایی برای خود به ارمغان بیاورید.

مدرسان دروس تخصصی حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظری برای درس ریاضیات هر دو رشته ریاضی فیزیک و تجربی در کنار استاد مهراب قاسمی، استاد شاکر، روان و شعبانی برای درس زیست شناسی رشته تجربی، استاد پیمان کامیار برای درس فیزیک، استاد غلامرضا شیروانی برای درس شیمی انتخاب شده‌اند تا در این راه یار و همراه دانش آموزان باشند. شهرت اساتید موسسه حرف آخر در بین دانش آموزان بسیار زیاد می‌باشد. به گونه‌ای که اساتید موسسه به عنوان بهترین اساتید و مدرسین کنکوری در ایران شناخته می‌شوند. که دلیل این مورد، کسب نتایج پربار برای دانش آموزان تحت تدریس این اساتید در هر سال از کنکور و حتی در مقطع تحصیلات نهائی می‌باشد.

اساتید موسسه حرف آخر

اساتید موسسه حرف آخر

عزیزانی که قصد دارند در رشته‌های تاپ دانشگاهی برای رشته تجربی و ریاضی فیزیک قبولی داشته باشند، باید این نکته را در نظر داشته باشند که در دروس مهمی همچون زیست شناسی و شیمی و ریاضی و … درصد قابل توجهی به دست آورند. از این رو پکیج‌های موسسه حرف آخر برای دروس تخصصی خدمت تمامی عزیزان ارائه شده است تا با استفاده از تدریس اساتید تراز اول کشوری و نکات و مباحث مهم که با استفاده از تدریس مدرن ارائه شده‌اند، بتوانند نتایج قابل قبولی به دست بیاورند.

موسسه حرف آخر با فعالیت چند ساله خود و ارائه خدمات مختلف برای دانش آموزان و داوطلبین کنکوری در جهت رساندن این عزیزان به موفقیت و اهداف مورد نظرشان فعالیت دارد و در راستای این فعالیت چند ساله موفق به کسب رضایت تمامی دانش آموختگان و افرادی شده است که با این موسسه کار کرده‌اند و از پکیج‌ها و خدمات آن بهره برده‌اند . موفقیت تمامی دانش آموزان آرزوی قلبی ماست .