دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل شمس العماره

تحلیل مجموعه های تاریخی که در زمانی نه چندان دور ساخته شده اند و زیبایی های معماری دوران گذشته را دارا هستند در معماری بسیار مورد توجه می باشد که در همین راستا برای معرفی بنا های معروف و مورد توجه در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 به ارائه پاورپوینت بنای شمس العماره می پردازیم تا تحلیلی کامل و جامع از این بنای دیدنی با معماری برتر ارائه داده باشیم و دوستان و عزیزانی که به این فایل نیازمندند به دانلود پاورپوینت شمس العماره بپردازند و نیاز خود را مبنی بر نیاز به این فایل برطرف سازند .

دانلود پاورپوینت تحلیل شمس العماره

بنای شمس العماره یکی از معروف ترین و زیبا ترین بنا های ساخته شده با معماری برتر می باشد که جزو مجموعه کاخ گلستان محسوب میشود و موقعیت آن عبارت است از جنوب تهران و از غرب به خیابان ناصر خسرو و از شمال به خیابان ۱۵خرداد محدود است و میدان امام خمینی ( توپخانه ) در ضلع جنوب و جنوب شرق آن قرار دارد . شمس العماره یا عمارت خورشید یکی از معروف ترین مجموعه های کاخ گلستان می باشد که با معماری نزدیک به این مکان در زیبایی تمام ساخته شده است و اولین بنای 5 طبقه در ایران محسوب میشود که امروزه فقط بازدید کنندگان میتوانند از طبقه اول ان دیدن فرمایند .

دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل شمس العماره

دانلود پاورپوینت تحلیل شمس العماره

در رابطه با تاریخچه ساخت این بنا باید گفت که گویا بنا به نظر ناصرالدین شاه قبل از سفر به اروپا بر اثر دیدن تصاویر آسمان خراش ها و ساختمان های بلند تمایل به ساخت بنایی در چندین طبقه میکند و ساختمان شمس العماره را در پنج طبقه میسازند . شمس العماره از جنبه های مختلف همچون آرایش شکل داخلی و نمای بیرونی و … از جالب ترین و زیبا ترین نمونه های معماری تهران است که با سرمایه معیر الممالک ساخته شد و امروزه به عنوان یکی از زیبا ترین بنا ها شناخته میشود . در ادامه میتوانید پاورپوینت بنای شمس العماره در 40 اسلاید را دانلود کنید . در رابطه با سایر بنا های مرتبط با این کاخ میتوانید به مطلب پاورپوینت تحلیل کاخ نیاوران نیز مراجعه کنید .

دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل شمس العماره

دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل شمس العماره

رمز :www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری98 مرجع ارائه انواع فایل های معماری