دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل معماری کانستراکتیویسم

اگر به دنبال مطالب و اطلاعات کاملی راجع به سبک معماری كانستراكتيويسم هستید و میخواهید به بانک اطلاعاتی کاملی در این رابطه دست پیدا کنید این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا در آخر به دانلود پاورپوینت معماری كانستراكتيويسم بپردازید , در این مقاله از وب سایت معماری98 به معرفی یکی دیگر از سبک های رایج معماری در قالب فایل پاورپوینت می پردازیم تا دوستان و عزیزان نیازمند به این فایل به تهیه آن بپردازند .

پاورپوینت معماری كانستراكتيويسم

معماری كانستراكتيويسم یکی از سبک های اولیه مدن می باشد که ریشه آنرا میتوان در شوروی دانست و این تفکرات و این نوع معماری را میتوان زاده انقلاب اکتبر سال 1917 دانست و طرفداران این سبک به دنبال گسستگی از گذشته و نگاه و نگرش به آینده بودند و از زمان پیدایش این سبک معماران زیادی به این سبک از معماری روی اوردند و بنا هایی با اصول و قواعد این سبک یعنی سبک كانستراكتيويسم بوجود آورند که از زیبایی زیادی برخوردار بودند و هستند , این سبک از معماری دارای ویژگی ها و خصوصیات مختص به خود زیادی است . از بارز ترین ویژگی های این سبک و افراد حاضر با این عقیده میتوان به اصرار بر نشان دادن ماهیت واقعی اشیا و اجسام , به ویژه محصولات صنعتی جدید مانند , شیشه , پلاستیک و آهن اشاره کرد .

دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل معماری كانستراكتيويسم

پاورپوینت تحلیل كانستراكتيويسم

از مهم ترین بنا های ساخته شده در این سبک از معماری میتوان به برج تاتلین یا Tatlin Tower اشاره کرد که در نوعی مارپیچ ساخته شده اشاره کرد که به تبعیت از برج ایفل ساخته شده است اما با این تفاوت که این برج حالتی ماپیچ دارد و نوعی حرکت پویا و فعال دارد و برج ایفل نمادی ساکن و ایستا دارد که در این رابطه و سایر مطالب مربوط به این نوع معماری در پاورپوینت معماری كانستراكتيويسم تمامی مطالب و اطلاعات مربوطه موجود می باشد . در ادامه میتوانید به دانلود رایگان پاورپوینت معماری كانستراكتيويسم که در 60 اسلاید تنظیم شده است بپردازید .

دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل معماری كانستراكتيويسم

دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل معماری كانستراكتيويسم

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری 98