دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل کلیسای پادره پیو

با ارائه فایلی مربوط به یکی از مکان های مذهبی در خدمت شما عزیزان هستیم تا نمونه از ای کلیسا های معروف در جهان را مورد بررسی قرار داده باشیم و آثار یکی از معماران بزرگ را مورد تجزیه و بررسی قرار داده باشیم از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 به ارائه پاورپونیت معماری کلیسای پادره پیو می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به اطلاعات راجع به این مکان نیازمندند به دانلود این فایل بصورت رایگان بپردازند و به اطلاعات کاملی راجع به این مکان دست پیدا کنند .

دانلود پاورپوینت کلیسای پادره پیو

کلیسا ها به عنوان یکی از مهم ترین مکان های مذهبی از جنبه های مختلف مورد توجه هستند و از لحاظ معماری و نحوه طراحی نیز مورد اهمیت هستند و در طول تاریخ همواره سعی معماران بر این بوده است که در ساخت مکان های مذهبی زیبا ترین الگو ها و ایده ها را اجرا نمایند که در اینجا به تحلیل یکی از برترین نمونه های معماری مکان های مذهبی با عنوان پاورپوینت کلیسای پادره پیو می پردازیم که نمونه ای برتر از معماری و طراحی ماکان های مذهبی می باشد و در میان کلیسا های معروف ساخته شده از معروفیت بسیار زیادی برخوردار است و توسط یکی از معماران بزرگ به نام رنزو پیانو ساخته شده است . در رابطه با مقالات مشابه میتوانید به مطلب دانلود رایگان پاورپوینت کلیسای نوتردام مراجعه کنید .

دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل کلیسای پادره پیو

دانلود پاورپوینت کلیسای پادره پیو

دراین کلیسا زائران در امتداد مسیر پیاده رویی مستقیم و طولانی و شیبدار با مناطقی تراس بندی شده به صورت باغ های گسترده در اطراف آن به محل کلیسا هدایت می شوند . این مسیر با تاق ورودی درجهت کلیسا و صلیبی بزرگ تقریباً به بلندی 40 متر که به مثابه کانون ورودی به نظر می رسد ؛ همسو شده است . 9 ستون اول میدان جلوی کلیسا که ارتفاع آنها به 25 متر می رسد , بار هشت زنگی را که برج زنگ اصلی کلیسا را تشکیل می دهند , تحمل می کنند . اطلاعات بیشتر راجع به این بنا در پاورپوینت مربوطه وجود دارد . در ادامه میتوانید فایل مربوطه را با کلیل بر روی آیکون دانلود دریافت نمایید .

دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل کلیسای پادره پیو

دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل کلیسای پادره پیو

رمز :www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری98 مرجع ارائه فایل های دانشجویی