دانلود رایگان پاورپوینت دانشکده معماری آیندهوون هلند

دانشکده های معماری از مورد توجه ترین مکان ها و فضا های آموزشی هستند که توسط معماران و دانشجویان عزیز مورد تحلیل قرار میگیرند و در طراحی و ساخت آنها سعی میشود تا از برترین تکنیک ها و عناصر استفاده شود تا در نهایت پروژه ای زیبا و در خور تحصیل دانشجویان معماری بوجود آید که در این مقاله یکی از برترین دانشکده های معماری را مورد تحلیل قرار میدهیم و به ارائه پاورپوینت دانشگاه معماری آیندهوون هلند می پردازیم تا نمونه ای از برترین دانشکده های معماری با طراحی زیبا را مورد تحلیل قرار داده باشیم .

دانلود پاورپوینت دانشکده معماری آیندهوون هلند

قبل از ارائه این فایل به ارائه اطلاعاتی راجع به این مکان می پردازیم تا آشنایی بیشتری با این بنا داشته باشید , محوطه اين دانشگاه در سال 1976 ساخته شد و ويژگي آن مكعب هاي شيشه اي است كه آرايش مستطيل شكلي دارند و به وسيله پل هاي پياده شيشه خور طبقه اول به هم متصل ميشوند . فضاهايي كه معمولا در ساختمان هاي دانشگاه در دسترس عموم قرار دارند از جمله كافه تريا , سالن غذا خوري و كتابخانه در اين بخش جا گرفته اند . دانشکده های معماری با توجه به اینکه پذیرای دانشجویان رشته معماری هستند باید از طراحی ویژه و برتری برخوردار باشند .

دانلود رایگان پاورپوینت دانشکده معماری آیندهوون هلند

دانلود پاورپوینت دانشکده معماری آیندهوون هلند

سالن 1997 مسبقه اي براي تبديل محوطه اي كه به آن آزمايشگاه شيمي اختصاص داشت به دانشكده معماري برگزار شد . زماني كه پروژه به مسابقه گذاشته شد قرار بود ساختمان آزمايشگاه تخريب و بناي جديدي در همان محل ساخته شود، اما به دلايل مالي , دانشگاه تصميم گرفت سازه ساختمان موجود را حفظ كند . ايده قانع كننده برنده مسابقه , نه بازسازي بود و نه ساخت بنايي مشابه به بناي قبلي . بلكه حفظ حال و هواي ساختمان قبلي آزمايشگاه در بناي جديد بود . در چهار طبقه بالايي سازه بتني موجود در نقاط خاص خالي شد تا يك آتريوم چسبيده به نما ايجاد شود كه دفاتر اداري در ميان طبقه اي پيرامون آن قرار گيرند . در مقابل ، آزمايشگاه هاي قبلي كه بيش از 5 متر اتفاع دارند و در سر تاسر طول بنا امتداد پيدا مي كنند به همان شكل حفظ شده اند و دانشجويان معماری به عنوان اتاق طراحي از آن استفاده مي كنند. ارتفاع بلند اين اتاق ها امكان حداكثر استفاده از نور روز را فراهم مي كنند .

در ادامه میتوانید به دانلود پاورپوینت دانشکده معماری آیندهون هلند بپردازید وبه اطلاعاتی از قبیل پلان طبقات مختلف و اطلاعات کامل راجع به این بنا دست پیدا کنید , با کلیک بر روی آیکون دانلود میتوانید به دانلود این فایل بپردازید .

دانلود رایگان پاورپوینت دانشدانلود رایگان پاورپوینت دانشکده معماری آیندهوون هلندکده معماری آیندهوون هلند

دانلود رایگان پاورپوینت دانشکده معماری آیندهوون هلند

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری 98 مرجع ارائه فایل های معماری