دانلود رایگان پاورپوینت موزه هنر میلواکی

موزه ها از جمله مکان هایی هستند که بنا به موقعیت و نوع کاربری ای که دارند بسیار مورد توجه می باشند و مورد تحلیل و بررسی معماران قرار میگیرند که در این میان موزه های معروف با داشتن معماری و طراحی خاص بیشر مورد توجه قرار میگیرند از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری 98 به ارائه پاورپوینت تحلیل موزه هنر میلواکی می پردازیم تا نمونه ای از بهترین و معروف ترین موزه های جهان را مورد بررسی و تحلیل قرار داده باشیم و دوستان و عزیزانی که به اطلاعات راجع به این بنا نیازمندند به دانلود فایل مربوطه بپردازند .

دانلود پاورپوینت موزه هنر میلواکی

یکی از معروف ترین موزه های جهان که از ابتدای ساخت با توجه به نوع سازه و نمای بیرونی سازه که بسیار زیبا می باشد و فضا های داخلی زیبایی نیز را داراست موزه هنر میلواکی اثر سانتیاگو کالاتراوا می باشد که در معماری و طراحی بسیار زیبایی ساخته شده است و مکان مناسبی برای افراد علاقمند به آثار این معمار و مهندس بوجود آمده است تا از این مکان و معماری زیبای آن دیدن کنند و علاوه بر دیدن آثار موجود در این موزه از دیدن فضا های خود موزه نیز لذت کافی را ببرند .

دانلود رایگان پاورپوینت موزه هنر میلواکی

دانلود پاورپوینت موزه هنر میلواکی

اگر بخواهیم اطلاعاتی راجع به این بنا ارائه دهیم باید گفت که این مکان اثر و ساخته سانتیاگو کالاتراوا یکی از برترین موزه های جهان می باشد که در ایالت متحده , ویسکانسن و میلواکی واقع شده است و ان از سال 1994 تا سال 2001 می باشد که بعد از این سال مورد بهره برداری قرار گرفت و در مساحتی معادل 13 هزار متر مربع ساخته شد . بیشترین عرض این موزه 43 متر و طول 149 متر می باشد . در رابطه با این موزه و اطلاعات بیشتر راجع به این بنا میتوانید به دانلود پاورپوینت موزه هنر میلواکی بپردازید و به اطلاعات مفید و جامعی در این رابطه دست پیدا کنید همچنین در رابطه با سایر مقالات مرتبط میتوانید به مطلب پاورپوینت سازه های کابلی سانتیاگو کالاتراوا مراجعه کنید .

دانلود رایگان پاورپوینت موزه هنر میلواکی

دانلود رایگان پاورپوینت موزه هنر میلواکی

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری ایران مرجع ارائه مقالات معماری و عمران