دانلود رایگان پرسوناژ اداری تجاری

یکی دیگر از مواردی که در کار طراحی مکان هیا مختلف و مورد استفاده قرار گرفتن در طرح ها پرسوناژ های انسانی می باشند تا به طرح ها جلوه بیشتری داده شود و جذابیت بیشتری به مکان ها و فضا ها داده شود که ما در این مقاله از مجموع فایل های وب سایت تخصصی معماری ۹۸ به ارائه مجموعه ای کامل از پرسوناژ اداری  – تجاری می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به این مجموعه نیازمندند به دانلود پرسوناژ اداری تجاری بپردازند و به مجموعه ای مفید در 50 نمونه دست پیدا کنند پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

دانلود پرسوناژ اداری تجاری

قبل از اینکه به ارائه دانلود رایگان پرسوناژ اداری تجاری بپردازیم به ارائه مطالب و اطلاعاتی در این رابطه می پردازیم , همانطور که در مطالب قبلی خدمت عزیزان عرض کردیم گروه معماری 98 همیشه بدنبال شناسایی نیاز های طراحان ، دانشجویان و تمامی عزیزانی که به نحوی به معماری در ارتباطند می باشد تا به برطرف نمودن این نیاز ها اقدام نماید که همین موضوع امروز ما را بر این داشت که با ارائه 50 نمونه از پرسوناژ ها ( تصاویر اشخاص برای پست پرداکشن ) در این عرصه قدمی دیگر بگذاریم . این پرسوناژ ها در موضوع اداری تجاری می باشند که به نظرمان برای طرح های تجاری اداری مناسب و در خور می باشند .

کیفیت این پرسوناژ ها بالا و با فرمت های قابل ویرایش و حتی psd  می باشند که به کار های شما سرعتی دو چندان اعطا می نمایند و در کار طراحی وقت زیادی از مدت زمان در اختیار شما صرفه جویی میشود . در طی روز های آتی سعی داریم تمامی پرسوناژ ها و ابجکت ها را برای استفاده عزیزان در سایت قرار دهیم که امید است مورد توجهتان واقع شوند که میتوانند در طراحی های مکان های تجاری و اداری بسیار کاربردی باشند پس این مجموعه بی نظیر را از دست ندهید و آرشیو خود را با این مجموعه بیشتر کامل کنید . این مجموعه شامل پرسوناژ اداری تجاری آقا و پرسوناژ اداری تجاری خانم می باشد که در حالت های مختلف ایستاده و نشسته موجود می باشند .

نمونه پرسوناژ ها

در ادامه میتوانید با کلیک بر روی آیکون دانلود به دانلود رایگان این مجموعه بی نظیر و کاربردی بپردازید .

دانلود رایگان پرسوناژ اداری تجاری

دانلود رایگان پرسوناژ اداری تجاری

منبع : وب سایت تخصصی معماری98 مرجع ارائه امقالات آموزش فتوشاپ در معماری