دانلود رایگان پاورپوینت سازه فلزی آتومیم بلژیک

سازه های فلزی یکی از بزرگترین بخش های ساخت و ساز در دنیای معماری را به خود اختصاص داده اند و همواره بنا ها و سازه های فلزی زیادی در دسته بندی برترین و بهترین بنا های معماری قرار میگیرند. در رابطه با سازه های فلزی مقالات و تحقیقات زیادی در وب سایت تخصصی معماری 98 ارائه شده است و در این مقاله نیز برای در دسترس بودن نمونه های بیشتر به ارائه فایل پاورپوینت سازه فلزی اتومیم بلژیک می پردازیم که در 20 اسلاید بصورت کامل با داشتن اطلاعات کامل تنظیم شده است.

دانلود پاورپوینت سازه فلزی اتومیم بلژیک

سازه اتومیم یکی از معروف ترین و در عین حال زیبا ترین سازه های فلزی ساخته شده می باشد که در بروکسل بلژیک واقع شده است. یکی از محبوب ترین بنا هایی که محبوبیت آن سبب عدم تخریب آن در طول ادوار گذشته شده است سازه اتومیم بلژیک است. اتومیم در سال 1958 برای نمایشگاه جهانی ساخته شد که طراحی و معماری این سازه بر عهده معمار معروف آندره واترکین ساخته شده است. سازه اتومیم در هر جای شهر قابل رویت می باشد که ارتفاع آن 102 متر و وزنی حدود 2400 تن دارد.

پاورپوینت سازه آتومیم بلژیک

پاورپوینت سازه آتومیم بلژیک

کانسپت انتخابی برای این سازه را میتوان به هدف های مختلف و زیادی نسبت داد که در اولین نگاه میتوان به برقراری صلح و همبستگی در جایجای جهان اشاره نمود.  از سوی دیگر میتوان کانسپت و طرح مربوطه را به دغدغه های انسان در دهه 1950 میلادی نسبت داد و برگرفته از کشف اتم و روابط بین اتمی که نشان از این می باشد که اتم هیچگاه نابود نمیشود از این رو به عنوان سمبل مدرنیته نیز شناخته میشود. این سازه متشکل از یک کره فلزی بزرگ و هشت کره فلزی دیگر است که به یکدیگر وصل شده اند.

نمونه های بیشتر از تحلیل سازه فلزی :

در هر بخشی هر کره بوسیله میله هایی به سایر کره ها متصل می باشد که این مورد بخوبی نشان دهنده تعامل است. برای پوشش بیرونی هر کره از آلومینیوم استفاده شده است که خاصیت ضد زنگ زدگی دارد. در پاورپوینت تحلیل آتومیم بروکسل اطلاعات کاملی راجع به این سازه ارائه شده است که در ادامه میتوانید بصورت رایگان این فایل را دانلود نمایید.

دانلود رایگان پاورپوینت بررسی سازه آتومیم بلژیک

دانلود رایگان پاورپوینت بررسی سازه آتومیم بلژیک

رمز فایل : www.memari98.com

منبع : معماری 98 – سایت دانلود معماری