دانلود پاورپوینت سازه های نگهبان

در این بخش از ارائه جزوات و مقالات کاربردی برای دانشجویان معماری و عمران به ارائه یکی از جزوه های پر کاربرد با عنوان جزوه سازه های نگهبان می پردازیم , پروژه سازه های نگهبان که در ادامه به بررسی آن می پردازیم یکی از مباحث درس اجزای ساختمان می باشد که دانشجویان رشته های مرتبط با معماری و عمران به آشنایی با آن نیازمند هستند از این رو در وب سایت تخصصی معماری 98 به بررسی و ارائه پاورپوینت سازه های نگهبان می پردازیم .

دانلود پاورپوینت سازه های نگهبان

قبل از اینکه به دانلود پاورپوینت سازه های نگهبان بپردازیم به بررسی موضوعاتی در رابطه با همین مبحث می پردازیم , مبحث سازه های نگهبان یکی از مباحثی است که دانشجویان در درس اجزای ساختمان با آن آشنا میشوند که آشنایی با چنین مباحثی و مبحث های دیگر همچون عناصر و اجزای ساختمان برای دانشجویان لازم و ضروری است زیرا قبل از هر چیزی افراد حاضر در این رشته باید با جزئیات و عناصر آشنایی داشته باشند و در ادامه با تسلط و آشنایی کامل با عوامل و عناصر موجود در ساختمان و ساختمان سازی به کار گرفتن آنها و کار حرفه ای در این زمینه بپردازند .

دانلود پاورپوینت سازه های نگهبان

دانلود پاورپوینت سازه های نگهبان

سازه نگهبان چیست ؟ در تعریف سازه نگهبان بصورت ساده باید گفت که در مواقعی در اثر انجام عملیات هایی همچون بازسازی دیوار ها و سایر قسمت ها و یا خاکبرداری و گود برداری و … برای محافظت از سایر نقاط سازه باید از محافظ هایی استفاده کرد که از تخریب و آسیب سایر نقاط جلوگیری کند و مانع پیشرفت آسیب شوند که در اینجا سازه های نگهبان به کمک مهندسین و معماران می آیند و با استفاده از انها به تقویت سازه ها و اطمینان حاصل نمودن از پیشرفت آسیب می پردازند . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سازه های نگهبان میتوانید به دانلود جزوه سازه های نگهبان اقدام کنید .

لازم به ذکر است که این محصول با 150 اسلاید کاری تخصصی از وب سایت معماری 98 است و هیچ مشابهی در سایر وب سایت ها ندارد پس از طریق فروشگاه معماری وب سایت معماری 98 میتوانید اقدام به خرید این محصول کنید .

2 پاسخ به “دانلود پاورپوینت سازه های نگهبان”

  • کتایون کاظمی گفت:

    سلام
    یه چیزجالبی دیدم گفتم بگم
    یک سایت دیگه هم با نام معمار۹۸ یعنی memar98.com هست که فرق اینجا اینه که یه آی داره.
    برام سواله چرا اسمتون رو شبیه اون انتخاب کردین. یا شایدم اتفاقی شده. ولی یه اشکالی هست اینه که به ضرر هر دو سایت هست. شاید بعدا مردم برای مراجعه به سایت اشتباه کنن. شاید بهتر بود یه اسم دیگه و خاصتر انتخاب کنین. راستی بعضی بخشها خالیه چرا؟

    • امید اژدری گفت:

      سلام دوست خوب من
      این مورد به صورت اتفاقی بود و ما تبلیغاتی رو با این دامنه قبل از راه اندازی پخش کردیم برای همین دیگه تغییر ندایدم و با همین اسم راه اندازی کردیم.
      برنامه های خوبی رو پیش رو داریم حتما شما یکی از کاربران ثابت ما خواهید شد.
      سایت تازه راه اندازی شده و ما یک گروه متخصص با قدرت در حال تکمیل بخش های مختلف هستیم
      با آرزوی موفقیت برای شما