دستگاه نانو گلس موبایل ، واقعی یا دروغ؟

همواره تکنولوژی‌های جدیدی که در زمینه محصولات دیجیتال صورت می‌گیرد از هیجان و جذابیت خاصی برخوردار بوده است، به خصوص زمانی که این موارد مربوط به پر استفاده‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار امروزی یعنی گوشی موبایل باشد. در همین راستا قصد داریم در این مقاله شما عزیزان را با یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های ارائه شده برای گوشی‌های هوشمند یعنی دستگاه نانو گلس اصل آشنا کنیم.

دستگاه نانو گلس دیجیتال

دستگاه نانو گلس دیجیتال

دستگاه nano glass موبایل با آمدن به بازار سبب بروز تحول عظیمی در حوزه استفاده از گلس و ضد خش شده است که بدون شک بر روی تمامی گوشی‌های هوشمند گلس وجود دارد. به افرادی که به دنبال خرید ضد خش نانو مقاوم هستند و از تعویض پی در پی گلس خود ناراضی هستند و همچنین افرادی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن به درآمد میلیونی و موفقیت برسند! پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشند.

70 20 920 0910
80 20 920 0910
254 54 54 0910
354 54 54 0910

دستگاه نانو گلس موبایل اصل

گلس و ضد خش یکی از اجزای جدا نشدنی از گوشی‌های هوشمند و لمسی می‌باشد که همه افراد در هنگام خریداری گوشی موبایل و حتی دفعات بعدی نسبت به خرید این مورد نیز اقدام می‌کنند. با توجه به اینکه ممکن است گوشی همراه به دلایل مختلفی آسیب ببیند بنابراین افراد نسبت به خرید گلس و ضد خش اقدام می‌کنند، تا از مقاوم سازی صفحه نمایش گوشی خود و حتی پشت گوشی که در مواردی از جنس شیشه می‌باشد اطمینان حاصل کنند و این قسمت‌ها را در برابر انواع ضربه و انواع آسیب احتمالی مقاوم کنند.

با توجه به انبوه تقاضای مشتریان راجع به دستگاه نانوگلس، امروزه وجود دستگاه گلس زن موبایل اصل، نیاز هر مغازه داری که با گوشی موبایل و ابزار دیجیتال سر و کار دارد است. بنابراین شما نیز بهتر است این فرصت طلایی برای کسب درآمد و همچنین افزایش مشتری را از دست ندهید و هر چه زودتر اقدام به خرید دستگاه نانو گلس نمایید تا بتوانید افراد بیشتری را به سمت مغازه خود جذب نمایید.

دستگاه نانو گلس با کیفیت

دستگاه نانو گلس با کیفیت

بسیاری از افراد به دلیل استفاده از گلس‌های بی کیفیت و نامناسب مجبور به تعویض پی در پی انواع گلس هستند چرا که در مواردی گلس مربوطه از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و از روی صفحه نمایش کنده می‌شود و در برخی موارد نیز افراد به دلیل شرایط شغلی و کاری مجبور به تعویض چند باره و حتی چند لایه کردن گلس می‌کنند. در این صورت شما در هر بار خرید مجبور به پرداخت هزینه زیاد در صورت تعویض خواهید بود و همچنین در صورت چند لایه کردن گلس و ضد خش نیز علاوه بر پرداخت هزینه بیشتر کارایی صفحه نمایش و لمس گوشی پایین می‌آید و مجبور به فشردن چندین باره صفحه برای وارد شدن به هر برنامه خواهید بود که امری ناخوشایند است. اما راه چاره چیست؟

دستگاه نانو سرامیک گوشی

همانطور که گفتیم دستگاه نانو گلس موبایل سبب به وجود آمدن تحول بزرگی در زمینه ارائه انواع گلس و ضد خش شده است. این دستگاه با ارائه یک گلس با کیفیت و با فناوری نانو گوشی شما را نسبت به هرگونه ضربه و خش مقاوم می‌کند. کارکرد این دستگاه بر اساس استفاده از تکنولوژی نانو می‌باشد که اگر با این مفهوم آشنایی داشته باشید متوجه کیفیت کار بالای آن خواهید بود. با کیفیت‌ترین گلس با ماندگاری و طول عمر بالا را می‌توانید از طریق این دستگاه بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا مدت‌ زمان زیادی از خرید گلس و یا شکستن صفحه گوشی خود در امان باشید.

با یکبار استفاده از این دستگاه تا مدت‌ها ( بیش از 6 ماه ) از خرید انواع گلس بی نیاز خواهید بود. همچنین کیفیت این نمونه نسبت به نمونه‌های نصبی که به صورت مجزا برای انواع مدل گوشی وجود دارد بسیار بالا است و در برابر ضربه و خش بسیار مقاوم می‌باشد، همچنین ظرافت بالای این نمونه سبب شده است تا وجود آن بر روی گوشی حس نگردد و بتوانید با دقت بالا با گوشی خود کار کنید بدون اینکه گلس مزاحمتی برای شما ایجاد کند. علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربه و خش، این دستگاه گوشی شما را در برابر انواع مواد دیگر همچون آب جوش و … نیز محافظت میکند.

خرید دستگاه نانو گلس موبایل اورجینال

با توجه به تقاضای بالا برای خرید این دستگاه گلس زن موبایل، عده‌ای افراد سودجو نسبت به تهیه و انتشار نمونه فیک و تقلبی این دستگاه اقدام نموده‌اند. نمونه تقلبی این دستگاه از کیفیت بسیار پایینی برخوردار می‌باشد و آن چه مد نظر افراد است را برآورده نمی‌کند و ممکن است حتی در مواردی سبب ایجاد آسیب به گوشی نیز شود. بنابراین قبل از خرید دستگاه و یا حتی نانو کردن گوشی خود در نزد سایر افراد ابتدا از اصل بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. یکی از مواردی که به تعداد از سوی کلاهبرداران انجام شده این است که اقدام به فروش دستگاه به صورت تکی در ازای هزینه کمتر می‌کنند. توجه داشته باشید که پکیج کامل شامل دو دستگاه نانو گلس موبایل می‌باشد و نسخه‌های اصل این مورد دارای تفاوت‌هایی نسبت به نسخه‌های فیک و تقلبی هستند، از این رو در انتخاب پکیج و شخصی که از وی دستگاه را خریداری می‌کنید دقت کنید.

دستگاه نانو گلس اصل

دستگاه نانو گلس اصل

برای پایان دادن به خرید نسخه‌های تقلبی و جلوگیری از متضرر شدن بیشتر افراد، در حال حاضر ارائه دستگاه گلس زن اورجینال نانو توسط مجموعه کیاکت صورت می‌گیرد. این مجموعه با داشتن نماد‌های لازم برای انجام فعالیت‌های اینترنتی از جمله فروش انواع دستگاه نانو گلس اورجینال اقدام به ارائه نسخه اصل این دستگاه نموده تا شما عزیزان بتوانید به نسخه اصلی و با کیفیت این دستگاه دسترسی داشته باشید.

قیمت دستگاه ضد خش نانو موبایل

با توجه به وجود دو نسخه تقلبی و اورجینال در بازار، قیمت‌های مختلفی برای فروش این دستگاه ارائه شده است که نمونه‌های تنوع قیمت دستگاه‌های فیک و تقلبی را می‌توانید در سایت‌های تبلیغاتی مشاهده کنید که توسط افراد ناشناس و بدون مجوز لازم برای فروش اقدام به فروش این دستگاه و نمونه‌های بی کیفیت می‌کنند، این افراد در صورت ارائه دستگاه تقلبی نیز هیچگونه پاسخگویی توجیهی و تضمینی در قبال صرف هزینه شما نخواهند داشت. مجموعه کیاکت با تضمین اصل بودن کالا و مجوز‌های لازم برای فعالیت در سطح اینترنت اقدام برای اطلاع از قیمت دستگاه نانو گلس موبایل اورجینال می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با شماره‌های مشاورین فروش کیاکت در ارتباط باشید.

70 20 920 0910
80 20 920 0910
254 54 54 0910
354 54 54 0910

کسب درآمد با دستگاه گلس زن نانو

با توجه به اینکه امروزه تقریبا هر شخصی دارای گوشی هوشمند و لمسی می‌باشد و از سویی هر چند وقت یکبار افراد باید نسبت به خرید گلس و ضد خش اقدام کنند از این رو می‌توان این دستگاه را برای مصرف خانگی و اعضای خانواده نیز خریداری نمود تا شما برای چندین سال از خریداری انواع گلس بی نیاز شوید. اما نکته قابل توجهی که در این رابطه وجود دارد این است که از طریق این دستگاه می‌توانید به درآمد میلیونی برسید.

آن دسته از عزیزانی که به دنبال کسب درآمد میلیونی بدون صرف سرمایه بالا و به نوعی به دنبال ایده میلیونی با سرمایه کم هستند می‌توانند نسبت به راه‌اندازی این ایده اقدام کنند. با صرف مقدار سرمایه کمی می‌توانید به درآمد میلیونی در طول روز دست پیدا کنید. بسیاری از عزیزانی که نسبت به خرید این دستگاه و راه‌اندازی کسب و کار از طریق گلس کردن گوشی دیگران نموده‌اند در طی تماس‌هایی که با مجموعه کیاکت اذعان داشته‌اند که توانسته‌اند تنها در طول یک روز اول شروع کار خود موفق به کسب درآمد بالایی شوند که علاوه بر اینکه مقدار هزینه خریداری شدن دستگاه را کسب کرده‌اند مقدار بالایی نیز سود کرده‌اند.

دستگاه گلس زن لمسی

دستگاه نانو گلس گوشی در مدل‌های مختلفی وجود دارد، از جمله معروف‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های موجود در بازار، می‌توان به مدل لمسی این محصول اشاره کرد که در اکثر پکیج‌های موجود در بازار از این نوع دستگاه استفاده شده است. دستگاه‌های لمسی از نظر کیفیتی در درجه بالاتری نسبت به نسخه‌های دکمه‌ای قرار میگیرند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. دستگاه‌های یو وی لمسی برای کار کردن به پاور بانک نیاز دارند، همچنین می‌توان علاوه بر پاوربانک برای کارکرد از برق مستقیم نیز استفاده کرد.

دستگاه نانو گلس دیجیتال

یکی از بهترین مدل‌های موجود از این محصول که طرفداران زیادی نیز دارد، نسخه دیجیتال آن می‌باشد که هم اکنون پر استفاده‌ترین نسخه می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این ورژن می‌توان به کاملا لمسی بودن و دیجیتال بودن آن اشاره نمود. همچنین برخلاف مدل‌های قبلی، در این نمونه دستگاه‌‌ها حتی بدون پاوربانک هم می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. در داخل خود دستگاه پاوربانک برای ذخیره شارژ و کارکرد دستگاه برای مواقع ضروری تعبیه شده است تا بدون حمل پاوربانک بتوانید از دستگاه‌ها برای نانو کردن گوشی استفاده کنید.

استفاده‌های دیگر این دستگاه

تنها استفاده از این دستگاه منحصر به گوشی موبایل نمی‌شود. عزیزانی که همواره از خش افتادن و یا ضربه خوردن اشیا با ارزش و قیمتی خود نگران هستند می‌توانند نسبت به مقاوم سازی مواردی همچون شیشه عینک و حتی شیشه ساعت‌های گرانبها اقدام کنند. این دستگاه بر مبنای استفاده از تکنولوژی نانو و بهره‌وری از اشعه یو وی اقدام به نانو کردن موارد ذکر شده می‌کند تا دیگر از شکستن و ضربه خوردن چنین مواردی نگران نباشید.

خرید دستگاه نانو گلس اصل

خرید دستگاه نانو گلس اصل

خرید قطره نانو

همانطور که پکیج‌های مختلفی از این دستگاه موجود است، نمونه قطره‌های مختلف و متنوعی نیز در بازار وجود دارد، از انواع قطره‌ها می‌توان به نمونه قطره‌های کره‌ای، آلمانی در مدل‌های مختلف نانو الماس و … اشاره نمود. کیفیت قطره‌ها در مدل‌های مختلف، متفاوت می‌باشد. برای اطلاع از قیمت‌ قطره اصل نانو و همچنین کیفیت قطره‌ها و راه‌های تشخیص قطره اصل و … با شماره‌های معرفی شده در ارتباط باشید.

خرید قطره نانو سرامیک

برای استفاده دستگاه نانو گلس گوشی موبایل شما به قطره‌هایی برای انجام کار نیاز دارید، این قطره‌ها در دو نوع نانو گلس و نانو سرامیک وجود دارند. صاحبین دستگاه‌های گلس زن می‌توانند از هر دو نوع قطره‌های نانو گلس و قطره‌های نانو سرامیک برای انجام کار گلس زدن استفاده کنند اما در این میان تفاوت‌هایی در بین این دو نمونه وجود دارد که در صورت تماس با مشاورین می‌توانید از مزایا و معایب هر دو نمونه آگاه شوید و از این نیز اطلاع داشته باشید که برای انجام کار بهتر نسبت به خریداری و تهیه کدام یک از این نمونه‌ها اقدام نمایید.

جزئیات دستگاه

پکیج نانو گلس همراه با جزئیات و مواردی به صورت یک پکیج کامل ارائه می‌گردد. جزئیاتی نظیر خوشبو کننده و انواع قطره‌ها و … وجود دارد که در مواردی این جزئیات توسط افرادی کاسته می‌شود و پکیج به صورت ناقص تحویل خریداران می‌گردد. برای اطلاع دقیق از جزئیات این پکیج می‌توانید با شماره‌های ارائه شده در تماس باشید تا از محتویات داخل پکیج اورجینال و اصلی مطلع شوید.