رساله معماری هتل

هتل ها از مکان هایی هستند که در رشته معماری بسیار مورد توجه هستند زیرا به عنوان مکانی خدماتی به برطرف کردن نیاز عموم افراد می پردازند که از این لحاظ بسیار مورد توجه هستند و معماری این مکان نیز بسیارمد نظر می باشد از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری ایران به ارائه رساله هتل می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به این رساله نیازمندند به تهیه آن بپردازند و به بانک اطلاعاتی کاملی راجع به این موضوع دست پیدا کنند .

دانلود رساله هتل

امروه با توجه به افزایش جمعیت و افزایش جابجایی افراد در سطح نقاط مختلف هتل ها و مکان هایی همچون اقامتگاه ها بیشتر نمود و توجه پیدا کرده اند و معماری و طراحی این مکان ها تا نحوه ارائه خدمات که بیشتر بنا به نوع طراحی هتل و متناسب با این مورد می باشد مورد توجه است از این رو برای این مکان ها باید زیبا ترین طراحی ها را در نظر گرفت و مکانی با داشتن فضا های مختلف و متعدد در اندازه های مختلف در نظر داشت تا تمامی نیاز های افراد مراجعه کننده برطرف شوند .

رساله معماری هتل

دانلود رساله هتل

در میان فضا هایی که به ارائه خدمات به مردم می پردازند هتل ها مهم ترین مکان هایی هستند که بسیار مورد توجه هستند و از جنبه های مختلف آنرا مورد بررسی قرار میدهند که در این میان نیز معماری و طراحی هتل ها از توجه زیادی برخوردار است زیرا این مکان ها علاوه بر اینکه باید در برطرف کردن نیاز افراد مختلف و مراجعه کنندگان عالی باشند باید از لحاظ کیفیت و طراحی خود بنای هتل در کنار ارائه خدمات بی نظیر کوشا باشند زیرا آنچه ارزش یک هتل را مشخص میکند بنای هتل و میزان کیفیت آن است و همانا هتل های 5 ستاره در وهله اول زیبا ترین معماری و طراحی ها را دارند .

سر فصل های کلی مطالعات هتل

این رساله کامل هتل که در حدود 150 صفحه تنظیم شده است دارای سر فصل های متفاوت و متعددی می باشد که در اینجا فقط به ارائه سر فصل های کلی می پردازیم . برای دیدن فهرست کامل این رساله میتوانید اینجا کلیک کنید .

  • فصل اول – توريسم
  • فصل دوم-توريسم در منطقه
  • فصل سوم – مطالعات معماری ، برنامه ريزی فيزيکی
  • فصل چهارم – شناخت محيط طرح
  • فصل پنجم – طراحی

رساله هتل که در این مقاله برای شما عزیزان در 150 صفحه ارائه شد تمامی موارد و اطلاعات کامل راجع به هتل ها را داراست و پروژه ای کامل محسوب میشود , این رساله را میتوانید از فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری98 تهیه نمایید .