رساله کامل موزه جنگ

موزه ها یکی از مکان هایی هستند که در عین داشتن انواع و اقسام مختلف همگی در یک نقش مشترک به ایفای نقش می پردازند و از این رو انواع موزه ها با کاربری مختلف وجود دارند که موزه جنگ نیز یکی از این موارد می باشد که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری 98 به ارائه پایان نامه موزه جنگ می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به اطلاعات راجع به این موزه نیازمندند به دانلود و تهیه این فایل بپردازند .

رساله موزه جنگ

قبل از اینکه به ارائه رساله کامل موزه جنگ بپردازیم به ارائه مطالب و اطلاعاتی راجع به این نمونه موزه ها می پردازیم تا در این رابطه آشنایی بیشتری داشته باشید , در همه کشورهای درگیر جنگ برای یادآوری خاطره جنگ در کشورشان وگرامیداشت یاد و خاطره کسانی که در جنگ کشته شده اند و نیز همه  مردان و زنانی که به نحوی با جنگ درگیر شده اند ،بنای یادبودی بر پا شده است . کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و در تاریخ خود جنگهای فراوانی را سراغ دارد . ما در اینجا میخواهیم فضایی به عنوان موزه برای این منظور طراحی کنیم همچون موزه های جنگ دنیا .

رساله کامل موزه جنگ

رساله موزه جنگ

اغلب موزه های جنگ دنیا در فضای باز طراحی شده است و در واقع یک پارک موزه به حساب می آید . محیط طبیعی نقش بارزی را در ایجاد فضای این موزه ها ایفا می کند . همچنانکه در پارک موزه صلح ژاپن استفاده از درخت به عنوان نمادی از معنای صلح و آرامش پس از جنگ است و یا استفاده از آب نما در موزه جنگ جهانی دوم امریکا که به خلق فضای تفریحی منجر شده است . این موزه ها علاوه بر عملکرد اصلی آنها به عنوان یک فضای گردشگری ، یک نقطه عطف فضای شهری نیز محسوب می شوند و نیز فضایی هستند برای جذب توریست وبا فلسفه طراحی خود و نیز فضای ایجاد شده و تصاویری که ارائه میدهند به همه جهانیان اعلام می دارند که جنگ دیگر نه . در رابطه با مقالات مشابه میتوانید به مطلب رساله موزه جنگ ( اتوکد – رندر – رساله – پاورپوینت ارائه – شیت بندی ) مراجعه کنید .

سر فصل های این رساله 110 صفحه ای

  • فصل اول : مبانی نظری پژوهشی تبیین جنگ
  • فصل دوم : مبانی نظری بیان فرم در معماری
  • فصل سوم : بررسی نمونه های مشابه
  • فصل چهارم : بررسي ضوابط و برنامه ريزي فيزيكي
  •  استاندارد های مربوطه
  • تحلیل سایت
  • ضوابط و برنامه ریزی فیزیکی

پایان نامه موزه جنگ که در این مقاله برای شما ارائه شد مطالعات کاملی در زمینه شناخت موزه های جنگ را داراست , این رساله که در 110 صفحه تنظیم شده است را از فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .