مجموعه 220 طرح اسکیس

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از ارائه فایل های کاربردی و مورد نیاز دانشجویان و معماران عزیز به ارائه مجموعه ای بی نظیر و کامل از طرح اسکیس در معماری می پردازیم . اسکیس نیز به عنوان یکی از راه های ارائه ایده و طرح مورد نظر توسط معماران و طراحان مورد استفاده قرار میگیرد و با استفاده از آن به ارائه طرح اولیه خود می پردازند از این رو اسکیس در معماری از اهمیت زیادی برخوردار است .

مجموعه 220 طرح اسکیس

در رابطه با مجموعه 220 طرح اسکیس معماری باید گفت که اسکیس از اهمیت ویژه ای در معماری برخوردار است و ارائه طرح های اسکیس و توانایی طراحی چنین طرح هایی برای دانشجویان این رشته یکی از کار های لازم و ضروری است زیرا لازمه طراحی طرح بنا ها و سازه های بزرگ و عظیم در ابتدا ارائه ای اولیه از طرح است که برای این ارائه طرح اولیه از توانایی اسکیس استفاده میشود . طبق اطلاعی که دارید رشته معماری علاوه بر داشتن آزمون تستی , آزمون عملی نیز دارد که بیشترین نگرانی از سوی داوطلبان ارشد رشته معماری را داراست که گروه اموزشی معماری 98 را ترغیب به ارائه الگوهای تمرینی در این سایت نمود تا دمی از نگرانی داوطلبان را کاسته باشد .

ما تعدادی از اسکیس های معماران معروف امریکایی را که در این مسئله مهارت شگرفی داشته اند را در این مطلب ارائه میدهیم تا داوطلبان کنکور ارشد برای تمرینات آزمون عملی خود از این عکسها بهره بگیرند که تعداد 220 عکس برای این داوطلبان مد نظر گرفته شده است که شامل اسکیس هایی از ساختمان و مناظر طبیعی و شهری و حتی قسمتی از سازها می باشد . این الگوها با ابزاری همچون راپید , مداد , اتود و ماژیک طراحی شده اند . تمامی عکس ها و طرحها به شکل دلخواه طراح می توانند از ابزار مختلفی استفاده شوند حتی اضافاتی همچون راندو نیز به ان الحاق خواهد شد .
قابل به ذکر است که در آینده شاهد ارائه های بیشتری در رابطه با کنکورهای معماری خواهیم بود تا گرهی از گره های درسی دانشجویان را بگشاییم .

تفاوت راندو و اسکیس

تعریف اسکیس : تعاریف زیادی در این خصوص در کتابها نوشته شده است که به نوعی خوب و مطلوب هستند اما امروز گروه آموزشی تعریفی خاصتر را برای این بحث انتخاب کرده است . با یکی توضیح مختصر میتوان گفت که اگر کسی از شما بخواهد که ساختمانی که قرار است برایش بسازید چگونه خواهد شد ؟ تنها با یک کاغذ و اتود و مهارت در اسکیس به راحتی میتوانید پیش نمایشی از ساختمان اینده فرد را به نشان بدهید که در مراحل بعدی می توان برای ارائه کاری کامل و جامع از نرم افزار های مرتبط همچون نرم افزار اتوکد autocad و … استفاده نمود . برای اطلاعات بیشتر در این رابطه میتوانید به مطالب اسکیس ارشد و اسکیس SKISS چیست ؟ مراجعه کنید .

راندو : در تعریف این موضوع نیز می توان با استناد از تمام کتابها و اساتید مرتبط اینگونه گفت که رنگ و لعابی که به یه طرح الحاق می شود تا جذابیت و گیرایی بیشتری به طرح بدهد از مهارتی به نام راندو استفاده می شود که ابزار و تجهیزاتی را نیز داراست . از جمله ماژیک , قلم مو و …. که این کار را تسریع میبخشند . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با راندو میتوانید به مطالب راندو چیست ؟ و بهترین شماره های ماژیک راندو مراجعه کنید . لازم به ذکر است که این تصاویر برای اسکیس ارشد معماری و … کاملا مناسب هستند و از کارایی بالایی برخوردار هستند که برای دانلود تصاویر اسکیس و دریافت مجموعه 220 طرح اسکیس میتوانید به دانلود فایل با کلیک بر روی ایکون دانلود اقدام کنید .

مجموعه 220 طرح اسکیس

مجموعه 220 طرح اسکیس

منبع : lulhv98 مرجع ارائه مقالات آموزش معماریآموزش اسکیس , راندوف کروکی , شیت بندی