نقشه کامل موزه صنعت ( اتوکد , 3d max , tif , پوستر , پاورپوینت )

در این بخش از ارائه نقشه ها خدمت شما بزرگواران به ارائه نمونه دیگری از نقشه موزه ها می پردازیم تا پلان کامل موزه صنعت را در اختیار داشته باشید که این پروژه کامل شمل مواردی همچون نقشه اتوکدی موزه صنعت , تری دی مکس موزه صنعت , فایل tif موزه صنعت و پاورپوینت موزه صنعت و پوستر موزه صنعت می باشد و میتواند به عنوان پروژه کامل موزه در مواردی همچون طرح معماری در مقاطع مختلف مورد استفاده قرار گیرد پس تا انتهای این مطلب برای ارائه توضیحات بیشتر با ما همراه باشید .

نقشه کامل موزه صنعت ( اتوکد , 3d max , tif , پوستر , پاورپوینت )

در این بخش راجع به نقشه کامل موزه صنعت ( اتوکد , 3d max , tif , پوستر , پاورپوینت ) به ارائه مطالب بیشتری می پردازیم تا اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید , موزه ها از مهم ترین مکان هایی هستند که معمولا در هر فضای شهری موجود می باشند و توجه خاصی به آنها اطلاق میشود و معماری و طراحی زیبا و مورد پسندی دارند زیرا از یک سو این مکان به عنوان مکانی عمومی در نظر گرفته میشود که مورد بازدید عموم می باشد و از سوی دیگر مکانی می بادش که از اشیا و آثار نسل های قدیمی و نسل حاضر برای آیندگان محافظت میکند و در مواردی نیز اثار معماری نیز در موزه ها قرار میگیرد از این رو معماری موزه ها باید مورد توجه باشد .

نقشه کامل موزه صنعت

نقشه کامل موزه صنعت

در پلان موزه ارائه شده در این مقاله که با عنوان پلان کامل موزه صنعت برای شما عزیزان ارائه میشود تمامی ضوابط طراحی موزه در آن رعایت شده است و مجموعه ای کامل از نمونه موردی موزه را مورد طراحی قرار داده است . در ساخت این موزه از ایده چرخ دنده ها الگو برداری شده است و بیس این موزه بر اساس این ایده پایه گذاری شده است و موجب شده است تا این پروژه کامل موزه به بهترین نحو طراحی و اجرا شود . در رابطه با سایر موارد مربوط به تحلیل موزه ها و نقشه موزه و … میتوایند به بخش های مربوطه در سایت معماری۹۸ مراجعه کنید .

نمون پلان ها و رندر موزه صنعت

در پروژه موزه کامل که در این مقاله ارائه میشود تمامی موارد مربوط به یک موزه کامل اعم از پلان اتوکدی موزه و فایل تری دی مکس موزه و فایل tif موزه و فایل پاورپوینت و پوستر موزه صنعت برای در دست داشتن اطلاعات بیشتر ارائه میشود تا بتوانید این نمونه بی نظیر ( موزه صنایع دستی ) را در کار های خود مورد استفاده قرار دهید .

پلان های موجود

سایت پلان
برش کلی از سایت
پلان زیر زمین
پلان طبقه اول
پلان طبقه دوم
پلان طبقه همکف
برش A-A
برش B-B
نمای جنوبی
ترکیب حجم

فضا های ترسیمی

ورودی

لابی

اتاق کنفرانس

سرویس بهداشتی

موزه آتش

اتاق تهیه کنندگی

مالی

ابدارخانه

کنترل

اطلاعات

امانت داری

صدا و تصویر

آرشیو

بلیط فروشی

تعمیرات موزه

بوفه

اتاق عمل

کلاس

کتابخانه

اتاق سایت

موزه موقت

اتاق دوربین

انبار

گالری

فروشگاه

فروشگاه صنایع دستی

و …

پروژه کامل موزه در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به یک نمونه موزه کامل را داراست , این محصول را میتوانید از فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری 98 تهیه نمایید .