پاورپوینت آسیب شناسی خانه کلانتری

در این بخش از بررسی خانه های قدیمی و بنا های تاریخی به ارائه مطالبی در رابطه با یکی از مشهور ترین خانه های تبریز با نام خانه کلانتری تبریز می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به مطالب و اطلاعات در رابطه با خانه کلانتری نیازمندند به تهیه این فایل بپردازند و نیاز خود را در این رابطه رفع کنند البته لازم به ذکر است که تمرکز اصلی این فایل بر روی آسیب شناسی خانه کلانتری می باشد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا در انتها به دانلود پاورپوینت آسیب شناسی خانه کلانتری تبریز بپردازید .

پاورپوینت مرمت خانه کلانتری

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت آسیب شناسی خانه کلانتری بپردازیم به ارائه مطالب و اطلاعاتی در این رابطه می پردازیم تا آشنایی بیشتری با این بنا داشته باشید , خانه کلانتری یکی از تاریخی ترین بنا های شهر تبریز می باشد که بدلیل داشتن معماری و طراحی ویژه خود هموراه مورد توجه معماران می باشد که در ابتدا این خانه متعلق به یکی از اعضای مجلس شورای اسلامی در دوران قاجار بنام ابراهیم خان شرف الدوله کلانتری بوده است و به همین خاطر معروف به خانه کلانتری می باشد و بعد ها توسط دبیری بازنشسته خریداری شد و امروزه نیز قسمت های زیادی از ان مورد تخریب واقع شده است و نیاز به مرمت جدی دارند .

پاورپوینت آسیب شناسی خانه کلانتری

پاورپوینت بررسی آسیب شناسی خانه کلانتری

خانه کلانتری در محوطه باغی ساخته شد است که این باغ نیز از جزئی از محوطه خانه می باشد , پلان خانه کلانتری همچون سایر بنا های دوران قاجار قرینه می باشد و از اصل قرینه سازی در طراحی این بنا استفاده شده است . موقعیت این بنا عبارت است از تبریز ، خیابان عباسی ، کوچه هاشمی ، پلاک ۲۳ . هم اکنون خانه کلانتر تبریز در معرض تخریب کلی قرار دارد و نیازمند توجه زیادی می باشد که در این رابطه در پاورپوینت آسیب شناسی خانه کلانتری تبریز مطالب و اطلاعات بیشتری ارائه شده است .

سر فصل های این پروژه

بیماری شناسی بنای خانه کلانتری
آسیب شناسی بنای خانه کلانتری با تکیه بر مبحث ترک
انواع ترک :
آسیب نگاری بنای خانه کلانتری

آسیب دیدگی اندود دیوار

آسیب دیدگی اندود سقف

آسیب دیدگی در و پنجره

آسیب دیدگی کف  فضا

آسیب دیدگی سازه دیوار

آسیب دیدگی سازه پله

آسیب دیدگی سازه سقف

آسیب دیدگی تاق و ستون
عملیات رفع خطر و روش های درمان

جزییات  اجرای عایق حمام

جزییات اجرای  زهکشی اطراف بنا

جزییات اجرای  بلوکاژ

جزییات اجرای  کف کاذب در طبقه اول
طرح احیای خانه کلانتری
منابع

پاورپوینت آسیب شناسی خانه کلانتری تبریز که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این زمینه را داراست , این پاورپوینت که در 52 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .