پاورپوینت اجرای آبگیر پارس جنوبی

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت معماری 98 , در این بخش از ارائه فایل های کاربردی برای دانشجویان رشته معماری به ارائه پاورپوینت طراحی و اجرای آبگیر پارس جنوبی می پردازیم . میدان گازی پارس جنوبی یکی از بزرگترین و مهم ترین میدان های گازی کشور و خاورمیانه است که از این نظر اهمیت بسیاری را دارد و همواره مورد توجه بوده است زیرا موقعیت و کاربری این مجموعه بسیار حائز اهمیت است و یکی از مجموعه های عظیم در قسمت جنوبی کشور محسوب میشود .

پاورپوینت اجرای آبگیر پارس جنوبی

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت اجرای آبگیر پارس جنوبی بپردازیم به ارائه مطالبی در این زمینه می پردازیم , میدان گازی پارس جنوبی مجموعه عظیم و بسیار گسترده ای است که در سال های اخیر در فاز های 15 و 16 این مجموعه اقدام به تاسیس و راه اندازی آب گیر شد که از ان پس این مجموعه با تامین آب شیرین روبرو شد و تامین اب شیرین این مجموعه با استفاده از این آبگیر بزرگ صورت میگیرد . این حوضچه ظرفیت آبگیری ۴۰ هزار متر مکعب آب در ساعت را دارد . تامین آب مورد نیاز این ابگیر از دریا صورت میگیرد و با لوله این آب را به این حوضه هدایت میکنند .

پاورپوینت اجرای آبگیر پارس جنوبی

پاورپوینت اجرای آبگیر پارس جنوبی

ابگیر پارس جنوبی برای سرد سازی واحد های فرآورشی فازهای ۱۵ و ۱۶ راه اندازی می شود , این آب بعد از انجام عملیات سرد سازی و افزایش ۸ درجه سانتی گراد دوباره به دریا فرستاده می شود که به منظور رعایت حریم و اصول محیط زیست آب گرم شده فراورشی در فاصله یک کیلومتری و در عمق ۱۰ متری آب تخلیه می شود . در پاورپوینت طراحی آبگیر پارس جنوبی که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه میشود میتوانید اطلاعات کامل و بیشتری در رابطه با این آبگیر بدست آورید .

پاورپوینت تحلیل آبگیر پارس جنوبی که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد کامل ترین اطلاعات در این زمینه را داراست و هر قسمت با عکس توضیح داده شده است , این پاورپوینت که در 101 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .