پاورپوینت الکساندر گوستاو ایفیل

شاید برای شما سوال باشد که معمار برج ایفل کیست ؟ و چرا از معماری این سازه عظیم و خارق العاده مانند معمار سایر سازه ها نام و نشان برجسته ای وجود ندارد پس اگر به دنبال اطلاعاتی در رابطه با الکساندر گوستاو ایفیل هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا در انتها به دانلود پاورپوینت الکساندر گوستاو ایفیل بپردزید و به اطلاعات و مطالب کاملی در رابطه با زندگی نامه و آثار این معمار دست پیدا کنید .

پاورپوینت بیوگرافی الکساندر گوستاو ایفیل

شاید در طول عمر خود با آثار معماری زیادی اشنا شده باشد و دوست داشته باشید که این آثار را حضوری ببینید که یکی از همین اثار برج ایفل می باشد که یکی از شاخصه های شهر پاریس و کشور فرانسه می باشد که همه دنیا این کشور و بالاخص این شهر را با برج ایفل می شناسند و گروه معماری 98 امروز نیز با معرفی سازنده این برج و زندگی نامه و شرحی از این معمار و این اثر شاخص جهانی در خدمت شما است . اثر دیگری نیز که از معماری یعنی الکساندر گوستاو ایفیل می توانیم نام ببریم مجسمه آزادی در ایالات متحده امریکا می باشد.که دو نموه از اثار شاخص این معمار فرانسوی می باشند . برج ایفیل سازه تمام فلزی می باشد . زندگی گوستاو ایفل بصورت گنگ بوده و کسی از زندگی ایشان اطلاعات کاملی در دست ندارد .

پاورپوینت الکساندر گوستاو ایفیل

الکساندر گوستاو ایفیل

همین اطلاعات اندک نیز شامل این می باشد که اقای گوستاو ایفیل در سال 1832 در شهر دیژون به دنیا امد و در دانشگاه پلی تکنک اکول دوره های اموزشی پیشرفته را گذراند در حالی که قادر به قبولی در امتحانات این دوره ها نشد و به درجه مردودیت نائل امد در دوره هایی که در فرانسه جشنواره جهانی اول بر پا بود گوستاو ایفل به فکر انجام پروژه های بزرگی همچون پل بزرگ راه اهن یوردو را که در جنوب غربی فرانسه قرار داشت را آغاز نمود و تخصص این معمار بیشتر در ساخت سازه های فلزی بود .

پاورپوینت الکساندر گوستاو ایفیل

الکساندر گوستاو ایفیل

این معمار برجسته با اثار شاخص جهانی در سال 1923 در سن 91 سالگی در رورایوله در عمارت مسکونی در فرانسه در گذشت که در اواخر عمر خود مشغول به مطالعه در زمینه مقاومت باد ، آیرو دینامیک ، علم هواشناسی پرداخت که در پاورپوینت آثار الکساندر گوستاو ایفل تمامی آثار این معمار ذکر شده است همچنین در پاورپوینت زندگی نامه الکساندر گوستاوو ایفل تمامی موراد ذکر شده است که این دو مورد در قالب یک پاورپوینت در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد .

آثار این معمار

  • برج ایفل ( فرانسه ) 1887-1889
  • پل ایفیل ( پرتغال )
  • ایستگاه قطار لاپاز ( بولیوی )
  • کلیسای سن سباستین ( فیلیپین ) 1875
  • کلیسای سن پدرو ( پرو ) 1875
  • مجسمه آزادی
  • کوناک پیر ( ازمیر – ترکیه )

پاورپوینت زندگی نامه و تحلیل آثار الکساندر گوستاوو ایفل که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این معمار و آثارش را داراست , این پاورپوینت که در حدود 30 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .