پاورپوینت برج اس بی اف Tower SBF

با سلام خدمت تمامی معماران و کاربران وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از ارائه فایل های کاربردی برای دانشجویان رشته معماری در این وب سایت به ارائه پاورپوینت تحلیل برج اس بی اف می پردازیم . با ظهور برج ها و ساختمان های بلند تغییر و تحولی بزرگ در عرصه معماری پدید آمد و ساختمان هایی با ساختار جدید تر و گوناگون تر بوجود آمدند که در این میان نیز برج sbf نیز از زیبایی و شگفتی خاصی برخوردار است از این رو در این مقاله تصمیم گرفتیم به ارائه پروژه برج اس بی اف بپردازیم .

پاورپوینت برج اس بی اف Tower SBF

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت برج اس بی اف Tower SBF بپردازیم به ارائه مطالبی در رابطه با برج SBF می پردازیم , پلان برج اس بی اف یک مربع یک مربع ساده 45 متر در 45 متر با 200 متر ارتفاع و دارای 42 طبقه است و این برج به مناطق و بخش های متناوبی تقسیم بندی شده است که هر بخش به شش قسمت با نمای زیبای شیشه ای تقسیم بندی شده است و تراس های هر طبقه دارای ساختاری نا منظم و بدون برنامه هستند که همین مورد خود به زیبایی و شگفتی این برج افزوده است , موقعیت این برج در بین سایر خانه های شهری بسیار زیبا و خیره کننده است .

پاورپوینت برج اس بی اف Tower SBF

پاورپوینت برج اس بی اف Tower SBF

معماری برج اس بی اف به گونه ای بوده است که توجه افراد زیاد و معماران را به خود جلب کرده است و باعث شده تا این برج از نظر معماری و طراحی مورد تحلیل های بسیاری قرار گیرد . هانس هلین اهل وین ، این برج اداری مرتفع را در شنژن چین طراحی کرده است و در ساخت برج اس بی اف شنژن چین از سبک زیبایی از معماری و خلاقیت خود استفاده کرده است و در نهایت این بنای زیبا و خارق العاده را بوجود آورده است .  در ادامه میتوانید به دانلود پاورپوینت تحلیل معماری برج اس بی اف بپردازید .

پاورپوینت برج اس بی اف Tower SBF

پاورپوینت برج اس بی اف Tower SBF

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری98 مرجع ارائه مقالات معماریعمران