پاورپوینت بررسی روستای بید زرد شیراز

با ارائه فایل دیگری راجع به درس روستا در خدمت شما عزیزان هستیم تا نمونه تحلیل کاملی از یکی از روستا های معروف را ارائه دهیم و دانشجویان عزیزانی که به نمونه موردی تحلیل روستا ها نیازمندند به دانلود این فایل بپردازند و به تحلیل و پروژه ای کامل در این رابطه دست پیدا کنند از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری 98 به ارائه پاورپوینت روستای بید زرد می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به اطلاعات راجع به این روستا و تحلیل کامل از روستا ها نیازمندند به دانلود این فایل بپردازند .

دانلود پاورپوینت تحلیل روستای بید زرد شیراز

در این بخش به ارائه اطلاعاتی راجع به این روستا می پردازیم , در خصوص وجه تسميه روستا با توجه به سخنان افراد معتمد روستا دو روايت وجود دارد . روايت اول : در گذشته در محل كنوني روستا ؛ درخت بيد زياد بوده كه قدمت يك بيد زرد بيشتر از ساير بيدها بوده است و به اين خاطر روستا را بيد زرد مي‎ناميده‎اند . روايت دوم : در زمان پهلوي افراد خارجي با مو هاي زرد مسئول ساماندهي روستا مي‎شوند از طرفي درخت بيد زياد بوده و روستا را به نام بيد زرد شناخته ‎اند . در مورد سابقه تاريخي روستاي بيد زرد اگر تحليلي از بررسي چگونگي شكل گيري و پيدايش روستا در گذشته داشته باشيم مي ‎توان چنين گفت كه عامل اصلي شكل ‎‎‎‎گيري وجود پناهگاه در دامنه كوه و همچنين وجود زمينهاي كشاورزي مرغوب در سمت غرب روستا بوده است . عامل ‎هاي ديگري  كه روستا را ثبات بخشيده‎ اند عبور جاده اصلي شيراز – لار از جوار روستا و نزديكي به شهر شيراز مي‎باشد … روستاي بيد زرد از دو روستاي بيد زرد سفلي و بيد زرد عليا تشكيل شده است .

پاورپوینت بررسی روستای بید زرد شیراز

دانلود پاورپوینت تحلیل روستای بید زرد شیراز

این روستا یکی از قدیمی ترین روستا ها می باشد که با داشتن معماری و عناصری زیبا معماری و طراحی برتری نسبت به سایر مناطق شیراز دارد از این رو در این مقاله این روستا را مورد تحلیل قرار دادیم , در پاورپوینت بررسی روستای بید زرد که در این مقاله ارائه شد مطالب و اطلاعات بیشتری راجع به این روستا وجود دارد .

سر فصل های این پروژه

  • žفصل اول : موقعيت سياسی
  • žفصل دوم : تنوع سيمای روستاها
  • žفصل سوم : معماری روستايی و اقتصاد
  • žفصل چهارم : معماری روستايی و فرهنگ
  • žفصل پنجم : معاری روستایی و عوامل سياسی و اجتماعی
  • žفصل ششم : مصالح و روشهای سنتی ساختمان
  • žفصل هفتم : نقشه ها و جداول
  • žمنابع و مآخذ

پاورپوینت تحلیل روستای بید زرد دارای تمامی مطالب مربوط به تحلیلی کامل از روستا می باشد , این فایل که در قالب پاورپوینت در 130 اسلاید تنظیم شده است را از فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .