پاورپوینت بیوگرافی و آثار آنتونی گائودی

با معرفی یکی دیگر از معماران برتر دنیای معماری در خدمت شما عزیزان هستیم تا نمونه ای از برترین آثار معماری جهان را به همراه خالق آنها معرفی کرده باشیم و قدمی دیگر در معرفی معماران بزرگ برداشته باشیم تا شما دانشجویان و معماران عزیز را با اساتید و بزرگان دنیای معماری بیشتر آشنا کرده باشیم پس در این مقاله از سری مقالات وب سایت تخصصی معماری ۹۸ با ارائه پاورپوینت زندگی نامه آنتونی گائودی و پاورپوینت آثار آنتونی گائودی در قالب پاورپوینت آنتونی گائودی و فایل pdf همراه در خدمت شما عزیزان هستیم .

پاورپوینت زندگینامه و آثار آنتونی گائودی

اگر تا به حال با عجیب ترین معمار جهان و با عجیب ترین آثارش آشنا نشده اید به شما توصیه میکنم که معمار آنتونی گائودی را بشناسید . این معمار اسپانیایی تبار که در اواخر قرن نوزده و اوایل قرن بیستم می زیست یکی از عجیب ترین آثار دنیا را در طول زندگی خود بنا نمود که هنوز زبانزد دنیای معماری می باشد . هفت اثر مهم این معمار که به عنوان اثار آنتونی گائودی در میراث فرهنگی به ثبت رسیده اند و در اطراف شهر بارسلون قرار دارند آثار استثنایی و خارق العاده می باشند .

پاورپوینت بیوگرافی و آثار آنتونی گائودی

پاورپوینت زندگی نامه و آثار آنتونی گائودی

آنتونی گائودی در سن 74 سالگی و در یک تصادف شدید به شدت زخمی و بعد از گذشت سه روز فوت کرد که هم اکنون قبراو در کلیسای ساگرا فامیلیا دفن شده است در این عصر مردم اسپانیا این معمار را فراموش نکرده و برای این معمار سرشناس احترام به سزایی قائل می باشند . این فایل بر خلاف فایل سایت های دیگر قابل ویرایش می باشند که به شما کمک می کند که به دلخواه خود این پاورپوینت را اصلاح و به عنوان کنفرانس ارائه بدهید تعداد اسلاید ها 45 اسلاید می باشد و با فایل 30 صفحه ای پی دی اف پیوست شده است .

آثار این معمار

  • ساگرا فامیلیا ( یا همان خانواده مقدس که هنوز نیز ساخت آن ادامه دارد )
  • خانه بالتو
  • خانه میلا یا لاپدرا
  • کاخ گوئل
  • پارک گوئل
  • خانه کالوت
  • خانه ویسنز
  • سرسرای کاسا باتیو

پاورپوینت آنتونی گائودی که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این معماری و آثار وی را داراست , این پاورپوینت که در 45 اسلاید تنظیم شده و به همراه فایل pdf در 30 صفحه ارائه میشود را میتوانید از فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .