پاورپوینت تجزیه و تحلیل خانه داگلاس اثر ریچارد میر

در قرن حاضر پیشرفت های زیادی در زمینه معماری و طراحی و ساختمان سازی صورت گرفته است و خانه های زیادی با داشتن معماری برتر در دسته معماری معاصر توسط معماران بزرگ ساخته شده اند که بسیار مورد توجه هستند که در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 به ارائه پاورپوینت خانه داگلاس اثر ریچارد مایر به عنوان یکی از زیبا ترین نمونه های معماری در ساخت خانه های مسکونی می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به اطلاعات و مطالب راجع به این بنا نیازمندند به دانلود پاورپوینت خانه داگلاس بپردازند .

پاورپوینت معماری خانه داگلاس

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تجزیه و تحلیل خانه داگلاس اثر ریچارد میر بپردازیم به ارائه اطلاعاتی راجع با این بنا و معمار مربوطه می پردازیم تا آشنایی بیشتری با این بنا داشته باشید , ریچارد میر ملقب به شوالیه سفید پست مدرنیسم در سال 1934 در نیوجرسی در دانشگاه معماری در رشته معماری تحصیل کرده و دارای آثار زیبا و ایده ها و طراحی های متعددی می باشد . ریچارد میر می خواهد ساختمان هایش در تضاد نور و رنگ با پیرامونشان و در کل با طبیعت باشند , تا اینکه با طبیعت ادغام شده و یا رشد خود را از دل طبیعت آغاز کنند , او می خواهد جهت های دید را به حداقل ممکن برساند تا اینکه بیننده بتواند بر روی چیزی که لوکوربوزیه بازی ماهرانه , درست و باشکوه فرم ها در نور می نامند , تمرکز کند .

پاورپوینت تجزیه و تحلیل خانه داگلاس اثر ریچارد میر

پاورپوینت معماری خانه داگلاس

در رابطه با خانه داگلاس باید گفت که دیاگرام اصلی خانه به اندازه کافی ساده است طبقه می باشد که روی یک صفحه توپر ساخته شده است و در نگاه اول از سادگی برخوردار است . در مقطع به دو قسمت , یکی خصوصی , شامل محدوده اتاق خواب ها که رو به شیب هستند و دیگری عمومی که در برگیرنده زون نشیمن است و رو به دریاچه دارد , تقسیم شده است . این دیوار تقسیم کننده فضا صفحه ای ساده است که از پایین تا بالا کشیده شده و دارای نورگیر سقفی بزرگی در بالا و پنجره های افقی می باشد که برای دید از کریدور اتاق خواب ها به نشیمن آن را سوراخ کرده اند . در پاورپوینت تحلیل خانه داگلاس اطلاعات بیشتری راجع به این بنا وجود دارد که پس از تهیه به این موارد دست پیدا میکنید .

پاورپوینت تحلیل خانه داگلاس که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد اطلاعات کاملی راجع به این بنا را دارد , این پاورپوینت که در 20 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .