پاورپوینت تحلیل بادگیر در معماری

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری 98 , در این بخش از ارائه مقالات و فایل های دانشجویی به ارائه پاورپوینت بادگیر در معماری به همراه فایلی word در 30 صفحه می پردازیم تا با این عنصر معماری ایرانی آشنا شوید . بادگیر ها را میتوان در مناطق مختلفی از ایران مشاهده کرد که آب و هوای گرم و خشک و آب و هوای گرم و مرطوب دارد و میتوان گفت که جزئی از معماری این مناطق می باشد از این رو برای داشتن اطلاعات بیشتر به ارائه پاورپوینت بادگیر در معماری ایرانی می پردازیم .

پاورپوینت تحلیل بادگیر در معماری

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل بادگیر در معماری بپردازیم به ارائه مطالبی در زمینه باد گیر ها می پردازیم تا بیشتر با این عنصر معماری ایرانی آشنا شویم , در هر منطقه ای ساختمان ها با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی و متناسب با سلیقه افراد ساخته میشوند که این مسئله در مناطق ایرانی نیز وجود دارد و در مناطق مختلف از سازه های مختلفی در ساختمان سازی استفاده میکنند که باد گیر ها در مناطق خشک و گرم یکی از این موارد هستند که از سیستم های سرمایشی محسوب میشوند و تاثیر زیادی در خنک کردن هوای خانه ها دارد .

پاورپوینت تحلیل بادگیر در معماری

پاورپوینت تحلیل بادگیر در معماری

با جریان یافتن هوا در باد گیر ها جریان هوای سردی وارد خانه میشود و جریان هوای گرم خارج میشود و این مورد یعنی باد گیر ها را میتوان تهویه ای مناسب و طبیعی برای ساختمان ها در نظر گرفت که موجب تعدیل هوا میشوند . باد گیر ها به عنوان یکی از موارد دوستدار طبیعت و متناسب با معماری سبز محسوب میشوند که با استفاده از انرژی تجدید پذیر باد کار میکنند و یکی از بهترین نمونه ها و عناصر معماری ایرانی و معماری اسلامی محسوب میشود . باد گیر ها در انواع مختلف و شکل های گوناگون وجود دارد که در پاورپوینت مربوطه تمامی موارد ذکر شده است .

سر فصل های پاورپوینت باد گیر

  • مقدمه
  • پیشینه بادگیر
  • عملکرد بادگیر
  • اندام بادگیر
  • انواع بادگیر
  • بادگیرهای منحصربه فرد
  • منابع

پاورپوینت بادگیر ها که در این مقاله ارائه شد تمامی مطالب مربوط به تحلیل باد گیر ها را داراست , این پاورپوینت که در 110 اسلاید تنظیم شده است و به همراه فایلی word در 30 صفحه تنظیم شده است را میتوانید در بخش فروشگاه معماری تهیه کنید .