پاورپوینت تحلیل خانه بروجردی ها به همراه نقشه ها

در این بخش از ارائه فایل های مربوط به تحلیل خانه های قدیمی و معروف کشورمان به ارائه فایل پاورپوینت خانه بروجردی ها به همراه نقشه خانه بروجردی ها می پردازیم تا اطلاعات دقیقی در رابطه با این بنا داشته باشید و از سویی هم به پلان خانه بروجردی ها دسترسی داشته باشید . خانه بروجردی ها در کاشان یکی از معروف ترین خانه ها با معماری زیبا می باشد که بدلیل داشتن زیبایی های زیاد همواره مورد توجه معماران زیادی بوده است از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری۹۸ به ارائه پاورپوینت بررسی خانه بروجردی ها می پردازیم .

پاورپوینت تحلیل خانه بروجردی ها به همراه نقشه ها

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل خانه بروجردی ها به همراه نقشه ها بپردازیم به ارائه اطلاعاتی در این رابطه می پردازیم تا با این بنا بیشتر آشنا شوید و با معماری خانه بروجردی ها بیشتر آشنا شوید , در ساخت و معماری خانه بروجردی ها از زیبا ترین عناصر بهره گرفته شده است و از سوی دیگر این بنا به صورتی ساخته شده است که با اقلیم و آب و هوای کاشان کاملا سازگار است و در هوای تابستان نیز دارای آب و هوای مناسب و مطبوعی می باشد برای مثال در سقف این خانه از باد گیر های زیادی استفاده شده است تا هوای این خانه همواره خنک باشد و در آب و هوای گرم یزد برای سکونت کاملا مناسب باشد . در رابطه با سایر خانه های کاشان میتوانید به موارد زیر مراجعه کنید :

پاورپوینت تحلیل خانه بروجردی ها به همراه نقشه ها

پاورپوینت تحلیل خانه بروجردی ها به همراه نقشه ها

در تحلیل خانه بروجردی ها علاوه بر بکار گرفتن عناصر معماری ایرانی بصورت زیبا از نقاشی ها و گچبری های زیبایی نیز استفاده شده است که این نقاشی ها اثر استادان بزرگی همچون کمال الملک می باشد که زیبایی بیشتری به این مکان داده است . بنا به شواهد موجود ساخت این خانه زیبا با معماری بی نظیر حدود 18 سال طول کشیده است . در توصیف بیشتر این موضوع باید گفت که این خانه در مساحت ۱۷۰۰مترمربع , زیر بنا۱۰۰۰مترمربع , دوطبقه و در بعضی قسمتها مثل قسمت جنوبی که با سرداب دارای  ۳طبقه است اشاره کرد . در پاورپوینت تجزیه و تحلیل خانه بروجردی ها در کاشان اطلاعات بیشتری همراه با پلان اتوکدی خانه بروجردی ها در اختیار شما قرار دارد .

پاورپوینت معماری خانه بروجردی ها همراه با نقشه اتوکدی خانه بروجردی ها که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه میشود تمامی موارد مربوط به این خانه را داراست , این پاورپوینت که در حدود 50 اسلاید تنظیم شده است به همراه نقشه ها در فروشگاه معماری 98 قابل تهیه می باشد .