پاورپوینت تحلیل خانه دیاگون اثر هرتزبرگر

تحلیل خانه دیاگون اثر هرتز برگر موردی می باشد که در این مقاله برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم تا برای اولین بار در سطح اینترنت اطلاعات کاملی راجع به این خانه معروف ارائه دهیم , هرتزبرگر یکی از معروف ترین معماران می باشد که بنا به ایده ها و داشتن نمونه های برتر معماری در نزد تمامی دانشجویان شناته شده می باشد و معمار صاحب سبک می باشد از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری 98 به ارائه فایلی در رابطه با تحلیل یکی از آثار این معمار با عنوان پاورپوینت خانه دیاگون می پردازیم تا این فایل 30 اسلایدی کامل را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم .

پاورپوینت معماری خانه دیاگون اثر هرتزبرگر

هرمان هرتزبرگر یکی از مشاهیر دنیای معماری و از مطرح ترین معماران می باشد که در خلال ارائه ایده ها در رابطه با سبک های مختلف و در بین نمونه های برتر معماری جهان میتوان نام این معمار بلند آوازه را مشاهده نمود , هرتزبرگر در 6 جولای سال 1932 در آمستردام به دنیا آمد و در سال های ادامه زندگی خویش با تحصیل در رشته معماری و ادامه این راه در دانشگاه دلفت تا سال 1958 در این دانشگاه به تحصیل پرداخت و پس از آن نیر در همانجا به تدریس معماری پرداخت و یکی از اساتید برجسته این دانشگاه بود .

پاورپوینت معرفی خانه دیاگون

پاورپوینت معرفی خانه دیاگون

خانه دیاگون یکی از نمونه های معماری هرتزبرگر می باشد که این مجموعه در کشور قسمت جنوبی کشور هلند و در استان دلفت و خیابان جبلاند قرار دارد و در دوره دوره زمانی1969 – 1971 برنامه ریزی وساخت و ساز آن صورت گرفت , این پروژه در ابتدا برای یک بخش گسترش گسترده , بوده است و تنها در هر بلوک با ساخت هشت خانه قابل اجرا بود که هر واحد از نور دوطرف برخوردار بوده است .  یک برش معمولی از ساختمان بخواهیم بزنیم مجموعه را در 4 فضا را نشان می دهد . یکی از اولین فضا ها شامل ورود به خانه , اتاق کار , ذخیره سازی و گاراژ کوچکتر یا بزرگتر فضای در حال حرکت در حال حرکت تا نیم طبقه , آشپزخانه این مجموعه نقطه تمرکز آن است . اتاق خصوصی تر را می توان در فضای بالا ایجاد کرد و نیز حمام را می شود در کنارش قرار دهیم . خانه ها دارای 2.5 طبقه و فضای داخلی اطراف باز است .

پاورپوینت بررسی خانه دیاگون

پاورپوینت بررسی خانه دیاگون

ایده اصلی این خانه ها بر اساس ساختمان ناقص است به این معنی که بر اساس نیاز ها برای کاربران به تعداد نیازشان اتاق و فضا های دیگر طراحی شده برای ارائه یک جایگزین بهتر , معمولا در خانه ها تصور می شود نیاز مستاجر و صاحبخانه فقط فضا های درونی می باشد در صورتی که فضا های مرکزی و حیاط نیز و فضای بازی کودکان کاملا ضروری می باشد . این صاحبخانه ها خود قادر به تصمیم گیری چگونگی تقسیم فضا و در زندگی در آن می باشند , جایی که آنها در آن می خوابند و در آن غذا می خورند و اگر تغییراتی در تعداد خانواده  صورت گیرد , خانه را می توان تنظیم و تا حد معینی بزرگ کرد .

این مجتمع مسکونی در 2 طبقه صورت گرفته که هر کدام از خانه ها دارای بالکن و سقف مسطح بوده است و انعطاف پذیری که هر کدام از این خانه ها دارند در نوع خود بی نظیر می باشد که توجه قابل ملاحظه ای به نیاز مندی های کاربران شده است به همراه سیستم تهویه طبیعی و سطح تقسیم مناسب فضا ها . اطلاعات بیشتر راجع به خانه دیاگون در پاورپوینت معماری خانه دیاگون وجود دارد .

پاورپوینت خانه دیاگون اثر هرتزبرگر نمونه ای از آثار این معمار بزرگ می باشد که برای اولین بار توسط تیم معماری 98 ارائه میگردد , این پاورپوینت که در 30 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از فروشگاه معماری ایران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید که در ادامه لینک خرید مربوطه وجود دارد .