پاورپوینت تحلیل خانه عامری ها به همراه نقشه

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری98 , در این بخش از ارائه فایل های دانشجویی و مربوط به تحلیل بنا های تاریخی به ارائه پاورپوینت خانه عامری ها می پردازیم . تحلیل بنا های تاریخ یکی از مواردی می باشد که همواره در معماری صورت می پذیرد زیرا این بنا ها دارای زیبایی های معماری زیادی هستند که نیازمند توجه و بررسی هستند از این رو در این مقاله به بررسی موضوع معماری ایرانی بکار گرفته شده در خانه عامری ها با عنوان پاورپوینت معماری خانه عامری ها می پردازیم و نقشه این خانه را بصورت اتوکدی نیز ارائه خواهیم داد .

پاورپوینت تحلیل خانه عامری ها به همراه نقشه

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل خانه عامری ها بپردازیم به ارائه مطالبی در رابطه با این عمارت زیبا می پردازیم تا اطلاعات بیشتری در این رابطه در اختیار داشته باشید , خانه عامری ها سال هاست که پا برجاست و یکی از زیبا ترین بنا ها در کاشان محسوب میشود که در دوران قاجار بدلیل وارد شدن آسیب به ان در طی زلزله مورد مرمت قرار گرفت و پس از مرمت خانه عامری ها این بنا با استحکام و زیبایی بیشتری پا برجاست . این خانه همانطور که از  اسمش پیداست در تصرف عامری ها بوده است و این خانه را برای نمایش قدرت و شکوه خود با این معماری زیبا ساخته اند . این خانه دارای دو حیاط مجزا برای دو بخش اندرونی و بیرونی خانه است که بر زیبایی این خانه و عمارت افزوده است .

پاورپوینت تحلیل خانه عامری ها

پاورپوینت تحلیل خانه عامری ها

خانه عامری ها در کاشان دارای بخش ها و قسمت های مختلفی است که در هر کدام از این بخش ها فضا های مختلفی وجود دارند و به ارائه خدمات به مهمانان می پردازند , این خانه علاوه بر زیبایی زیادی که دارد و از اصول معماری ایرانی بصورت درست استفاده شد است دارای فضا های مختلفی از جمله رستوران و … بوده که هم اکنون نیز وجود دارند . معماری خانه عامری ها در کاشان همواره مرود توجه معماران بوده است و به این بنا توجهی خاص داشته اند که در پاورپوینت بررسی خانه عامری ها در کاشان اطلاعات بیشتری در این رابطه وجود دارد .

پاورپوینت تجزیه و تحلیل خانه عامری ها که در این مقاله ارائه شد تمامی موارد مربوط به این خانه را مورد تحلیل قرار داده است و پلان این خانه را نیز داراست , این پاورپوینت که در 60 اسلاید تنظیم شده است به همراه پلان اتوکدی این خانه  را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .