پاورپوینت تحلیل خانه لاری ها در یزد

خانه هایی با ساخت قدیمی همواره از مورد توجه ترین مکان ها و بنا ها در معماری بوده اند که مورد تحلیل و بررسی معماران قرار میگیرند تا آشنایی بیشتری با این بنا ها حاصل شود که ما در وب سایت تخصصی معماری98 همواره بر این تلاش بوده ایم تا با ارائه اطلاعات کامل راجع به بنا های تاریخی معماران عزیز را با این بنا ها بیشتر آشنا کینم از این رو در این مقاله نیز به ارائه پاورپوینت خانه لاری ها در یزد می پردازیم تا دوستانی که به اطلاعات راجع به این مکان نیازمندند به دانلود این فایل بپردازند .

پاورپوینت خانه لاریها در یزد

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل خانه لاری ها در یزد بپردازیم به ارائه اطلاعاتی راجع به این بنا می پردازیم تا آشنایی بیشتری با این بنا داشته باشید , این خانه یکی از قدیمی ترین خانه ها در یزد است که همراه با بادگیر مشهور خود بسیار مورد توجه معماران می باشد و در دوره قاجار ساخته شده است و در رابطه با مکان دقیق آن باید گفت که در یزد , خیابان امام خمینی , محله فهادان , مجاور عمارت کلاه فرنگی واقع شده است . این اثر بنا به معماری و طراحی برتر و زیبایی که دارد در فهرست آثار ملی ثبت گردیده است و بسیار مورد اهیمت می باشد و مورد بازدید افراد زیادی است .

پاورپوینت تحلیل خانه لاری ها در یزد

پاورپوینت خانه لاریها در یزد

عمارت لاری ها در یزد شامل 6 باب خانه می باشد که دارای نوع و طرح معماری کویری می باشند که در رابطه با تاریخچه ساخت این بنا باید گفت که سال ۱۲۸۶ قمری ساخته شده مالک آن حاج محمد ابراهیم لاری بوده‌ است . این خانه مساحتی شامل ۱۷۰۰متر و زیر بنائی معادل ۱۲۰۰متر مربع را داراست . این خانه همچون اکثر خانه های ساخته شده در یزد ، به صورت حیاط مرکزی و ساختمان در چهار جبهه بوده و دارای فضاها و عناصری نظیر ، اتاق های سه دری و پنج دری،تالار مرکزی با بادگیر، مطبخ و سرداب می باشد، این فضا در گذشته با قنات عبوری از محل در ارتباط بوده است . در پاورپوینت تجزیه و تحلیل خانه لاریها اطلاعات بیشتری راجع به این بنا وجود دارد .

پاورپوینت خانه لاری ها در یزد که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد اطلاعاتی راجع به این خانه را داراست , این پاورپوینت که در 32 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری98 تهیه نمایید .