پاورپوینت تحلیل روستای بهجان

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری۹۸ , در این قسمت از ارائه تحلیل روستا ها در این وب سایت و در بخش دانشجویی به تحلیل روستای بهجان سیمکان با عنوان پاورپوینت روستای بهجان جهرم می پردازیم . کشور ایران دارای روستا های زیادی با قدمت و تاریخچه قدیمی است که دارای زیبایی ها و عناصر خیره کننده و مجذوب کننده زیادی هستند که در این میان روستای بهجان سیمکان یکی از روستا هایی با زیبایی بی نظیر است از این رو در این مقاله به ارائه پاورپوینت معماری روستای بهجان می پردازیم .

پاورپوینت تحلیل روستای بهجان

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل روستای بهجان جهرم بپردازیم به ارائه مطالبی در رابطه با این روستای بی نظیر با معماری زیبا می پردازیم , روستای بهجان از توابع شهرستان سیمکان وقع در شهر جهرم است و بخاطر ویژگی های برجسته ای که دارد بسیار مورد توجه معماران و افراد دیگر است و این روستا بخاطر زیبایی هایی که دارد میزبان مراجعه کنندگان زیادی است . در 85 کیلومتری شهرستان جهرم و 35 کیلومتری میمند فارس قرار دارد و فاصله آن از مرکز استان تا شیراز حدود 120 کیلومتر است . ارتفاع این روستا از سطح دریا 1271 متر است و دارای آب و هوا و اقلیم تقریبا سرد و کوهستانی است و طبیعت بی نظیری دارد .

پاورپوینت تحلیل روستای بهجان

پاورپوینت تحلیل روستای بهجان

طبیعت این روستا به گونه ای است که با وجود اینکه کوهستانی است اما معتدل بودن آب و هوا امکان رشد و رویش درختان و پوشش زیادی را بوجود آورده است و امکان را برای رویش درختانی همچون موز که در مناطق گرمسیر رشد میکند را فراهم کرده است . روستای قدیمی بهجان جهرم دارای قدمتی بیش از 1500 سال است و این بر موضوع معماری روستای بهجان افزوده است و همین قدمت بر اهمیت ان افزوده است . در پاورپوینت تحلیل معماری بهجان که در این مقاله برای شما عرضه میشود تمامی اطلاعات مورد نظر در رابطه با این موضوع را میتوانید بیابید .

سر فصل های پروژه تحلیل روستای بهجان

در پروژه روستا و مورد تحلیل بهجان موراد زیر وجود دارد :

معرفی روستا

تحلیل کالبی روستا

تحلیل اجتماعی روستا

تحلیل اقتصادی روستا

تحلیل معماری روستا

تحلیل اقلیم روستا

تحلیل فرهنگ روستا

دسترسی های روستا به شهرهای اطراف

موقعیت قرارگیری

موقعیت قرارگیری و گستردگی

عکس هوایی از روستا

تاریخچه روستا

وجه تسمیه روستا

ورودی های روستا

تطابق با اقلیم

نمونه بافت مسکونی روستا

شبکه معابر روستا

کیفیت ابنیه

پاورپوینت تحلیل روستای بهجان که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد دارای کامل ترین اطلاعات در رابطه با این روستا می باشد و تمامی موارد مربوطه همراه با نقشه و عکس ارائه شده است , این پاورپوینت که در حدود 30 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری 98 تهیه نمایید .