پاورپوینت تحلیل روستای دودانلو

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت معماری98 , در این بخش از ارائه فایل های مربوط به تحلیل نمونه موردی روستا به ارائه پاورپوینت روستای دودانلو به عنوان پاورپوینت نمونه موردی روستا می پردازیم . بررسی روستا ها یکی از مواردی است گه در طول دوران تحصیلی بر عهده دانشجویان قرار میگیرد و در درس روستا این مبحث کاملا مورد بررسی قرار میگیرد از این رو در این بخش نیز به ارائه تحلیل روستا با عنوان پاورپوینت تحلیل معماری روستای دودانلو می پردازیم .

پاورپوینت تحلیل روستای دودانلو

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل روستای دودانلو بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , روستا ها یکی از مکان هایی هستند که میتوان معماری ناب را در آنها یافت و معماری ایرانی اصیل را در بخش های مختلف آنها مشاهده کرد از این رو این مکان ها از لحاظ معماری و طراحی خانه ها مورد توجه هستند . خانه های روستایی با توجه به نوع اقلیم و آب و هوای آن منطقه ساخته میشوند و بافت هر روستا بنا به موقعیت و اقلیم متفاوت خواهد بود بنا بر این میتوان گونه های در اساس یکسان و مختلفی از معماری را در بخش های روستایی مشاهده کرد .

پاورپوینت تحلیل روستای دودانلو

پاورپوینت تحلیل روستای دودانلو

تحلیل روستا ها در درس روستا را میتوان یک پروژه محسوب کرد که دانشجویان رشته معماری آنرا انجام میدهند و باید مسائل مختلفی در رابطه با روستا ها را در نظر بگیرند , از آنجا که دودانلو در منطقه کوهستانی ، با آب و هوای خنک واقع شده است وزش باد در همه ایام سال وجود دارد در زمستان بادهای نسبتا شدید و سرد و در تابستان باد های خنک ، گاهی همراه با گردو خاک جریان دارد . در پاورپوینت بررسی روستای دودانلو که در این مقاله ارائه میشود تمامی سر فصل های مربوط به تحلیل روستا مورد بررسی قرار گرفته است . در رابطه با سایر مقالات مربوط به تحلیل روستا میتوانید به موارد زیر مراجعه کنید :

پاورپوینت تجزیه و تحلیل روستای دودانلو که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد موارد مربوط به تحلیل کامل یک روستا را داراست , این پاورپوینت که در حدود 30 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .