پاورپوینت تحلیل قلعه فلک الافلاک و مرمت قلعه فلک الافلاک

با سلام خدمت کاربران گرامی وب سایت معماری98 , در این بخش از ارائه محصولات کاربردی برای دانشجویان به ارائه پاورپوینت قلعه فلک الافلاک و pdf مرمت قلعه فلک الافلاک می پردازیم . با توجه به تمدن کهن و چندین ساله ایران در این کشور قلعه ها و بنا های تاریخی زیادی هستند که بنا به معماری و طراحی و عناصر بکار گرفته شده در انها بسیار مورد توجه هستند که در این میان نیز قلعه فلک الافلاک خرم اباد نیز مورد توجه است که در ادامه به ارائه پاورپوینت تحلیل معماری قلعه فلک الافلاک و مرمت این قلعه می پردازیم .

پاورپوینت تحلیل قلعه فلک الافلاک و مرمت قلعه فلک الافلاک

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل قلعه فلک الافلاک و مرمت قلعه فلک الافلاک بپردازیم به ارائه مقالاتی در این رابطه می پردازیم , قلعه فلک الافلاک یکی از معروف ترین قلعه های موجود در ایران می باشد که در بلندای تپه های خرم اباد قرار دارد و در مرکز شهر خرم اباد قرار گرفته است . موقعیت این بنای بی نظیر از سمت شرق و جنوب  غربی به رودخانه خرم آباد , از غرب به خیابان دوازده برجی و از شمال به خیابان دوازده برجی و از شمال به خیابان فلک الافلاک محدود میشود . از زمان ساخت این بنا اطلاعات دقیقی در دست نیست اما شواهد این را نشان میدهند که این بنا در دوران وجود شهر قدیمی شاپور خواست ساخته شده است و ساخت بنای اولیه آنرا به قرن سوم هجری نسبت میدهند .

پاورپوینت تحلیل قلعه فلک الافلاک و مرمت قلعه فلک الافلاک

پاورپوینت تحلیل قلعه فلک الافلاک و مرمت قلعه فلک الافلاک

این قلعه به مرور زمان مورد ترمیم و مرمت قرار گرفته است و در دوره های مختلف بخش های الحاقی زیادی به آن افزوده شده است که بیشترین ترمیمات و تغییرات در ساختار این بنا در دوره های صفویه و قاجاریه صورت گرفته است و جان تازه ای به این بنای کهن بخشیده شده است . این بنا از معماری و طراحی خاص و زیبایی برخوردار است و با گذشت سالیان زیاد همچنان استوار است و مورد تجزیه و بررسی قرار میگیرد . در فایلی که به شما ارائه میشود همه موارد در رابطه با قلعه فلک الافلاک همچون پلان قلعه فلک الافلاک و اطلاعات کامل و … وجود دارد و فایلی در رابطه با ترمیم و مرمت قلعه فلک الافلاک نیز ارائه میشود .

سر فصل های پاورپوینت تجزیه و تحلیل قلعه فلک الافلاک

درباره موقعیت خرم اباد ( لرستان )

اطلاعات کامل در رابطه با قلعه

تحلیل فضا های قلعه

مرمت های صورت گرفته در دوران مختلف

تحلیل هندسه بنا

موقعیت قرار گیری بنا

پلان قلعه فلک الافلاک

موزه قلعه

پرسپکتیو برشی

بررسی بافت های بکار رفته

پاورپوینت بررسی قلعه فلک الافلاک خرم اباد که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد در 35 اسلاید تنظیم شده است و فایلی pdf در 85 صفحه تنظیم شده است همراه با این پاورپوینت ارائه میشود که در رابطه با ترمیم و احیا قلعه فلک الافلاک است , این محصول را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .