پاورپوینت تحلیل مدرسه غیاثیه

در این بخش از ارائه فایل های مربوط به تحلیل بنا های تاریخی به ارائه پاورپوینت مدرسه غیاثیه می پردازیم تا افرادی که به مطالب و اطلاعات راجع به این بنا در قالب فایل پاورپوینت نیازمندند به تهیه این فایل بپردازند و به بانک اطلاعاتی کاملی در این رابطه دست پیدا کنند و با این مدرسه تاریخی آشنا شوند پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا در انتها به دانلود پاورپوینت مدرسه غیاثیه خرگرد بپردازید .

پاورپوینت بررسی مدرسه غیاثیه

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل مدرسه غیاثیه بپردازیم به ارائه مطالب و اطلاعاتی در این رابطه می پردازیم تا دوستان و عزیزانی بیشتر با این بنای زیبای معماری آشنا باشند , مدرسه غیاثیه یکی از بنا های تاریخی خراسان رضوی می باشد و در بخش جنوبی روستای خرگرد در فاصله 5 کیلومتری شهر خواف و در نزدیکی مرز افغانستان قرار دارد و در زمان های دور یکی از مهم ترین قطب های آموزشی بوده است . این مدرسه با چار چوب چارگوش دارای چهار ایوان می باشد که معماری مدرسه غیاثیه خرگرد در نوع خود بی نظیر می باشد و کاشی کاری های این مجموعه در نوع خود بی نظیر می باشد .

 مدرسه غیاثیه

پاورپوینت بررسی مدرسه غیاثیه

بر اساس کتیبه ها و شواهد موجود این بنا در در سال 896 هجری قمری به دستور خواجه غیاث‌الدین پیر احمد خوافی , وزیر سلطان شاهرخ بهادر تیموری احداث شده است و از آن زمان تا کنون پا برجا بوده است فقط در برخی از قسمت های این بنا تخریب و آسیب صورت گرفته است که این تخریب بر بنای اصلی و بافت اصلی آن تاثیری نداشته است . معماری مدرسه غیاثیه به حدی مورد توجه می باشد که از قسمت های مختلف آن نسخه برداری کرده اند که در پاورپوینت مدرسه غیاثیه خرگرد تمامی این موارد وجود دارد .

پاورپوینت معماری مدرسه غیاثیه که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این بنا را داراست , این پاورپوینت که در 27 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری98 تهیه نمایید .