پاورپوینت تحلیل معماری تاج محل همراه با پلان

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از ارائه فایل های دانشجویی و مربوط به تحلیل بنا های تاریخی در این وب سایت به ارائه پاورپوینت تاج محل و نقشه تاج محل هند می پردازیم تا با این بنا که یکی از عجایب هفت گانه جهان محسوب میشود بیشتر آشنا شوید . تاج محل یکی از بنا هایی می باشد که معماری بی نظیری دارد و در دنیای معماری همواره مورد توجه بوده است از این رو در این مقاله به ارائه پاورپوینت معماری تاج محل می پردازیم .

پاورپوینت تحلیل معماری تاج محل همراه با پلان

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل معماری تاج محل همراه با پلان بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم تا بیشتر با معماری این بنا آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در این رابطه داشته باشید ,  تاج محل را میتوان یکی از برترین معماری ها دانست که سال ها پیش ساخت شده است . این بنای زیبا که در 58 متر ارتفاع ساخته شده است دارای زیبایی های زیادی است که موجب شده است همواره مورد توجه معماران قرار بگیرد و امروزه نیز مورد توجه باشد و هر ساله میزبان افراد زیادی باشد که از زیبایی های این مکان دیدن کنند . موقعیت تاج محل هندوستان در 200 کیلومتری جنوب دهلی نو و در نزدیکی اگرا و واقع در محله اوتارپرادش می باشد . در ساخت این بنا از عناصر زیبایی استفاده شده است که در معماری هند بی نظیر می باشد همچنین نمای بیرونی این ساختمان خود یکی از زیباترین انواع معماری است .

پاورپوینت تحلیل معماری تاج محل همراه با پلان

پاورپوینت تحلیل معماری تاج محل همراه با پلان

از بنای تاج محل قسمت های زیادی از بین رفته است و تخریب شده است اما آنچه از این با باقی مانده است امروزه فضای باغ چهار باغ می باشد و همچنین ساختمان سفید زیبا که گویی بر روی سکویی قرار گرفته است و تصویر آن در رودخانه جمنا می افتد تا زیبایی این معماری بیشتر به تصویر کشیده شود . این بنا دارای زیبایی زیادی می باشد و وجه شباهت معماری آن را میتوان با معماری ایرانی در طراحی باغ در اطراف عمارت و … اشاره کرد . در پاورپوینت بررسی تاج محل که در این مقاله ارائه میشود تمامی موارد مربوط به این بنا ذکر شده است .

پاورپوینت تجزیه و تحلیل تاج محل هند به همراه پلان تاج محل هند که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه میشود تامی موارد مربوط به این بنا را داراست , این پاورپوینت که در 100 اسلاید تنظیم شده است و به همراه پلان ارائه میشود را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .