پاورپوینت تحلیل معماری عیلامیان

در مسیر معرفی کردن انواع سبک های معماری از ادوار گذشته تا به امروز در این مقاله به معرفی یکی دیگر از موارد معماری در قرن های گذشته و معماری ایرانی موجود در میان قوم های گذشته با نام پاورپوینت معماری عیلامی می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به موارد و اطلاعات مورد نیاز در این رابطه نیازمندند به تهیه آن بپردازند و به بانک اطلاعاتی کاملی در این رابطه دست پیدا کنند پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا در انتها به دانلود پاورپوینت معماری عیلامی بپردازید .

پاورپوینت معماری عیلامیان

تنها اطلاع از معماری این دوره از نقش مهرها است. در این نقش برجسته معبدی به صورت يك بناي مربع مستطيل بلند به يك شالوده ايوان دار كه در جلوي حفره هايي داشته است. جالب ترين ويژگي اين معبد , سه شاخ بزرگ در دو طرف بوده كه جز مهمي از معماري عيلام به حساب مي آيد و ویژگی های منحصر بفردی به این نوع معماری داده است که موجب شده است معماری این دوران با ویژگی ها و خصوصیات مختلف شناخته شود و سبک خاصی برای خود به حساب آید که در این رابطه در پاورپوینت معماری عیلامی اطلاعات و مطالب بیشتری در رابطه با این نوع معماری وجود دارد .

پاورپوینت تحلیل معماری عیلامیان

پاورپوینت معماری عیلامیان

در این دوران از معماری زیبایی در طراحی معابد و خانه ها استفاده شده است و مکان هایی زیبا با معماری زیبا خلق شده است که در شبیه سازی این بنا ها نمونه های زیبایی بدست می آید که این مورد نشان دهنده این است که معماری و طراحی بنا ها و سازه های مختلف از ادوار گذشته تا به امروز در میان قومیت های مختلف وجود داشته است که در پاورپوینت مربوطه تمامی اطلاعات مربوط به معماری این دوره به همراه نمونه هایی از بنا های ساخته شده در این دوره وجود دارد .

در پاورپوینت معماری دوره عیلامی که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این دوره ذکر شده است , این پاورپوینت که در حدود 25 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .