پاورپوینت تحلیل معماری پست مدرنیسم

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از ارائه فایل های مربوط به تحلیل سبک های مختلف معماری به معرفی و ارائه پاورپوینت معماری پست مدرنیسم می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که با مطالب و اطلاعات در این زمینه در قالب فایل پاورپوینت نیازمندند به تهیه این فایل اقدام کنند و اطلاعات کاملی در این رابطه در اختیار داشته باشند پس با ما باشید تا در انتهای این مطلب به دانلود پاورپوینت معماری پست مدرنیسم بپردازید .

پاورپوینت تحلیل معماری پست مدرنیسم

در این بخش در رابطه با پاورپوینت تحلیل معماری پست مدرنیسم به ارائه مطالب بیشتری می پردازیم تا با این سبک معماری آشنایی داشته باشید , یکی از انواع مشهور ترین معماری که معماران برجسته زیادی در حوزه ان فعالیت داشته اند و آثار زیبایی نیز بوجود آورده اند معماری پست مدرنیسم می باشد که امروز بسیار مورد توجه است و به عنوان یکی از معروف ترین و پر کاربرد ترین انواع سبک های معماری می باشد . پست مدرنیسم به عنوانی نقدی بر معماری مدرن عمل میکند و در زبان فارسى به فرا نو گرایى , یا نوگرایى , پسا مدرنیسم و فرا مدرنیسم و … ترجمه شده است .

پاورپوینت تحلیل معماری پست مدرنیسم

پاورپوینت تحلیل معماری پست مدرنیسم

از برجسته ترین معماران و بنیان گذاران سبک معماری پست مدرنیسم میتوان به رابرت ونچوری اشاره کرد که در ابتدا خانه خود را با سبک معماری پست مدرن ساخت تا ایده و الگویی برای سایرین باشد و بتوانند با استفاده از ایده های طراحی این خانه و ایده های در ذهن ونچوری به ساخت سایر بنا ها اقدام کنند . بنا های بزرگ و مشهوری وجود دارند که از زیبایی زیادی برخوردار هستند در نقاط مختلف جهان که اصول و پایه ساخت انها معماری پست مدرن می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه میتوانید به مقاله معماری پست مدرن post modern مراجعه کنید . در ادامه میتوانید به دانلود رایگان پاورپوینت معماری پست مدرنیسم بپردازید .

پاورپوینت تحلیل معماری پست مدرنیسم

پاورپوینت تحلیل معماری پست مدرنیسم

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری98 مرجع ارائه آموزش معماری