پاورپوینت تحلیل معماری پله و آسانسور

با سلام خدمت تمامی دانشجویان و کاربران وب سایت تخصصی معماری 98 , در این بخش از ارائه فایل های دانشجویی در این وب سایت به ارائه پاورپوینت معماری پله و آسانسور می پردازیم . در بخش تحلیل و بررسی عناصر ساختمان و موارد موجود در آن در این بخش به ارائه مطالبی در رابطه با پله در ساختمان و آسانسور در ساختمان می پردازیم که پله در ساختمانی کاربرد دارد و آسانسور نیز در ساختمان های بلند و آپارتمان ها کاربرد دارد پس میتوان گفت که این دو عنصر همواره در ساختمان ها بکار گرفته میشوند .

پاورپوینت تحلیل معماری پله و آسانسور

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل معماری پله و آسانسور بپردازیم به ارائه مقالاتی در رابطه با پله و آسانسور می پردازیم , پله ها را میتوان یکی از مواردی معرفی کرد که از بدو پیدایش معماری و خانه ها در ساختمان ها بکار گرفته میشود و از آن زمان تا کنون در اندازه های و انواع مختلف بکار گرفته میشود . اسانسور در ساختمان نیز برای مواردی بکار گرفته میشود که ساختمان دارای چندین طبقه باشد و برای راحتی افراد و جابجایی آنها در طبقات مختلف بکار گرفته میشود تا افراد بتوانند بدون هیچ درد سری در طبقات مختلف ساختمان جابجا شوند .

پاورپوینت تحلیل معماری پله و آسانسور

پاورپوینت تحلیل معماری پله و آسانسور

امروزه در ساختمان ها علاوه بر پله از آسانسور نیز استفاده میشود تا افراد ساکن ساختمان و مراجعه کنندگان با راحتی بیشتری روبرو باشند  آسانسور ها بیشر در برج های تجاری و مسکونی و آپارتمان ها و مکان ها دیگری همچون بیمارستان ها بکار گرفته میشوند و میتوانند استفاده های مختلفی داشته باشند برای مثال در بیمارستان ها این مورد برای جابجایی بیماران در طول طبقات استفاده میشود . پله ها نیز در کنار آسانسور ها بکار گرفته میشوند تا در مواقع ضروری و در صورت کار نکردن اسانسور از پله استفاده شود . در پاورپوینت تحلیل پله و آسانسور که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه میشود تمامی موارد مربوط به این مورد مورد بررسی قرار گرفته است . در معماری آسانسور ها و پله ها باید تمامی ضوابط طراحی آسانسور و پله مورد استفاده قرار بگیرند .

پاورپوینت بررسی پله و آسانسور که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه میشود تمامی مطالب در این رابطه را داراست , این پاورپوینت که در 140 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری 98 تهیه نمایید .