پاورپوینت تحلیل موج شکن ها

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از ارائه فایل های دانشجویی به ارائه یکی از موارد مربوط به سازه های دریایی و مکان هایی نزدیک به ساحل می پردازیم تا عزیزان با این سازه آشنایی داشته باشند و مطالب راجع به این سازه را در قالب پاورپوینت در اختیار داشته باشند . تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا در نهایت به پاورپوینت سازه موج شکن دسترسی داشته باشید .

پاورپوینت تحلیل موج شکن ها

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل موج شکن ها بپردازیم به ارائه اطلاعاتی در این رابطه می پردازیم تا بیشتر با این سازه آشنایی داشته باشید , موج شکن ها یکی از سازه هایی هستند که در ساحل ها بکار میروند تا از قدرت موج جلوگیری شود و مانع تخریب سازه های موجود در ساحل و نزدیک ساحل شود . موج شکن ها بیشتر در مناطقی بکار گرفته میشوند که بنادر و تاسیسات دریایی در انها بکار گرفته شده باشند و امکان این وجود داشته باشد که موج و قدرت موج سبب تخریب این تاسیسات و حتی ساختمان های نزدیک به ساحل شود از این رو در ساحل های اقدام به ساخت موج شکن میکنند .

پاورپوینت تحلیل موج شکن ها

پاورپوینت تحلیل موج شکن ها

امروزه تقریبا در هر ساحلی از موج شکن استفاده میکنند تا امواج با قدرت خود به ساحل نخورند و سبب تخریب سازه های موجود در آن منطقه شوند که در کشور ایران نیز در مناطق مختلف از این سازه ها استفاده میشود و بیشترین کاربرد این سازه را میتوان در سواحل شمال و سواحل جنوب ایران مشاهده کرد . شبیه این سازه ها را در مناطق دیگر میتوان به باد شکن ها مشابهت کرد که در مناطق مختلف بکار گرفته میشوند تا از نیروی باد جلوگیری شود . در پاورپوینت تحلیل موج شکن ها تمامی موارد مربوط به این سازه ذکر شده است که در ادامه میتوانید به دانلود پاورپوینت موج شکن ها بپردازید .

پاورپوینت تحلیل موج شکن ها

پاورپوینت تحلیل موج شکن ها

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری98 مرجع ارائه مقالات معماری و عمران