پاورپوینت تحلیل هتل مارینا سنگاپور

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری ۹۸ , در این بخش از ارائه فایل ای مورد نیاز به تحلیل نمونه موردی هتل خارجی به ارائه فایل پاورپوینت هتل مارینا سنگاپور می پردازیم تا یکی از بهترین نمونه ای هتل را مورد بررسی قرار داده باشیم و عزیزانی که به اطلاعات راجع به این بنا نیاز دارند بتوانند این اطلاعات را در قالب پاورپوینت در اختیار داشته باشند پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

پاورپوینت تحلیل هتل مارینا سنگاپور

در ا بخش در رابطه با پاورپوینت تحلیل هتل مارینا سنگاپور به ارائه مطالب بیشتری می پردازیم تا اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید , هتل ها همواره یکی از مکان هایی هستند که نقش مهمی در هر فضای شهری دارند از این رو در این مقاله به ارائه پاورپوینت هتل مارینا سنگاپور که به عنوان هتلی 5 ستاره در سنگاپور و یکی از بهترین و با کیفیت ترین هتل های جهان با امکانات زیاد و تفریحی شناخته میشود می پردازیم . هتل مارینا بای سندر سنگاپور در امتداد یکی از اسکله های این شهر ساخته شده است و در سه ساختمان لوکس و مدرن در 55 طبقه ساخته شده است که در هر طبقه امکانات مختلف و متنوعی برای راحتی مراجعه کنندگان وجود دارد که موجب شده است این هتل به یکی از برترین هتل های جهان تبدیل شود .

پاورپوینت تحلیل هتل مارینا سنگاپور

پاورپوینت تحلیل هتل مارینا سنگاپور

این سه ساختمان با استفاده از سازه ای شبیه کشتی که در ارتفاع 200 متری از سطح زمین قرار دارد از بالا به یکدیگر وصل هستند , این هتل دارای ۲۵۶۱ اتاق است و یکی از گرانترین هتل های دنیاست که هزینه یک شب اقامت درآن بین ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است . در داخل قسمت شبیه کشتی امکانات زیادی برای تفریح افراد بوجود آمده است از جمله فضای سبز و پارکی که در این بنا وجود دارد تا افراد بر فراز آسمان ها از زیبایی های این شهر و هتل لذت ببرند . در پاورپوینت هتل مارینا بای سندر سنگاپور اطلاعات بیشتری راجع به این هتل و خدمات و … ذکر شده است .

پاورپوینت تحلیل هتل مارینا بای سندر سنگاپور که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه میشود تمامی موارد مربوط به این بنا را داراست , این پاورپوینت که در حدود 30 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .