پاورپوینت تحلیل کاخ گلستان با نقشه ها

با سلام خدمت تمامی دانشجویان و کاربران وب سایت معماری98 , در این بخش از ارائه فایل های کاربردی و راجع به معماری اسلامی به ارائه پاورپوینت تجزیه و تحلیل کاخ گلستان و پلان کاخ گلستان تهران و فایلی وورد همراه می پردازیم . کاخ گلستان یکی از مشهور ترین کاخ ها و بنا های زیبای تهران است که از لحاظ معماری و طراحی بی نظیر است و معماری اسلامی و ایرانی بکار گرفته شده در آن نمود زیبایی از معماری اصیل ایرانی را بوجود اورده است . در این مقاله میتوانید به دانلود پاورپوینت کاخ گلستان بپردازید .

پاورپوینت تحلیل کاخ گلستان با نقشه ها

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل کاخ گلستان با نقشه ها بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , کاخ گلستان یکی از بنا های زیبا و شیک تهران و ایران است که نزد بیشتر عموم ناشناخته است و تنها در چند فیلم فرصت خود نمایی داشته است و تصویر هایی از این کاخ فقط در فیلم ها دیده شده است و در این فیلم ها به معماری زیبای این کاخ توجه شده است . در فیلم هایی همچون کمال الملک و سلطان صاحب قران و امیر کبیر نمود های زیبایی از این کاخ در دید عموم گذاشته شد . در این فیلم ها صحنه هایی در این کاخ اجرا شد و فرصت معرفی این کاخ تا حدی به مردم فراهم شد .

پاورپوینت تحلیل کاخ گلستان با نقشه ها

پاورپوینت تحلیل کاخ گلستان با نقشه ها

این کاخ در ابتدای دوران قاجار در بیرون شهر قرار داشت و اکنون در قسمت های مرکزی شهر ترهان قرار دارد پس میتوان به قدمت و قدیمی بودن این کاخ پی برد که در دوران قاجار و حکومت های بعدی مورد استفاده بوده است و از زیبایی ها و تجملات آن در طول تاریخ استفاده شده است . کاخ گلستان را میتون از بهترین نمود های معماری ایرانی دانست که عناصر معماری ایرانی در آن با کاربرد درست بکار گرفته شده اند . در ادامه بعد از دانلود پاورپوینت به بررسی معماری کاخ گلستان و مواردی همچون تمامی پلان ها و سایت پلان کاخ گلستان و … دسترسی پیدا خواهید کرد .

سر فصل های پروژه کاخ گلستان

ارگ تهران

میدان ارگ

تاریخچه و سال ساخت

کاخ گلستان

سبک های معماری موجود ، سال ساخت ، توسعه بخش های مختلف ، امکانات ، تزئینات

بخش های مختلف کاخ گلستان

ایوان تخت مرمر

معماری تخت مرمر ، سال ساخت ، چگونگی ساخت ، مراسمات انجام شده ، تزئینات تخت مرمر ، کاربری تخت مرمر

خلوت کریم خانی

سال ساخت ، نوع معماری ، کاربری ، تزئینات ، تغییرات در دوره های مختلف ، جزویات مختلف

نگار خانه

ایده معماری و ساخت ، سبک معماری ، تزئینات ، بخش های مختلف نگارخانه ، آثار هنری و …

حوض خانه

بخش بندی ، سبک معماری ، عناصر تزئینات ، تلفیق هنر اروپایی و ایرانی در حوض خانه

عمارت برلین

تالار آیینه

موزه مخصوص

تالار ظرف

تالار سلام

عمارت خوابگاه

شمس العماره

عکس خانه

عمارت بادگیر

چادرخانه

عمارت الماس

کاخ ابیض

ایوان تخت مرمر

ایوان دارالحکومه

تابلوهاى كمال الملك

پاورپوینت تحلیل معماری کاخ گلستان همراه با توضیحات کامل و توضیح با عکس و تحلیل کامل در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد , این فایل که شامل پاورپوینتی با 165 اسلاید و فایلی word در 110 صفحه و توضیح کامل ( پروژه مرمت کاخ گلستان و باغ گلستان و … ) این بنا و پلان های کاخ گلستان می باشد را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .