پاورپوینت تحلیل کلیسای سنت استپانوس

با سلام دمت کاربران وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از ارائه فایل های دانشجویی در این وب سایت به ارائه پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس ( پاورپوینت کلیسای استفانوس ) می پردازیم تا به معرفی یکی از معروف ترین کلیسا های ایران و ارامنه بپردازیم و مطالب مفیدی در رابطه با معماری کلیسا ارائه دهیم تا اطلاعات عزیزان در رشته معماری در زمینه طراحی کلیسا افزایش پیدا کند . در ادامه به ارائه توضیحات در رابطه با پاورپوینت تحلیل کلیسای سنت استپانوس می پردازیم .

پاورپوینت تحلیل کلیسای سنت استپانوس

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل کلیسای سنت استپانوس بپردازیم به ارائه مطالبی در این زمینه می پردازیم , در میان کلیسا های معروف در ایران کلیسای استپانوس بعد از قره کلیسا در مقام دوم قرار میگیرد . این کلیسا در استان آذربایجان شرقی در ۱۷ کیلومتری غرب شهر جلفا و در فاصله ۳ کیلومتری کرانه جنوبی رودخانه ارس در محلی به نام قزل وانک ( صومعه سرخ ) واقع شده‌ است و هر ساله میزبان افراد و گردشگران زیادی است که به دیدن معماری بی نظیر این کلیسا و دیدنی های ان می آیند . بازدید کنندگان این کلیسا تنها ارامنه و توریست ها نیستند بلکه افراد ایرانی و با ادیان مختلف نیز به این کلیسا مراجعه میکنند .

پاورپوینت تحلیل کلیسای سنت استپانوس

پاورپوینت تحلیل کلیسای سنت استپانوس

مرمت کلیسای سنت استپانوس در دوران صفویه صورت گرفته است زیرا قسمت های اعظمی از این کلیسا در اثر زلزله تخریب شده است و به همین دلیل برای جلوگیری از اسیب های بیشتر در دوران صفویه ترمیم این بنا صورت گرفته است و این اثر در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۴۱ با شمارهٔ ثبت ۴۲۹ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است . تمامی بنای این کلیسا در محوطه و فضای سبز کوه های جلفا قرار گرفته است و اطراف این کلیسا را کوه ها و تپه ها و مراتع سر سبز فرا گرفته است . در پاورپوینت تجزیه و تحلیل کلیسای سنت استپانوس تمامی موارد در این رابطه همچون موقعیت اجتماعی , دیوارها , داخل کلیسا , اجاق دانیال و پلان کلیسای سنت استپانوس و … قرار دارد .

پاورپوینت بررسی کلیسای سنت استپانوس که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این کلیسا را داراست , این پاورپوینت که در حدود 65 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .