پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی ماکو

با ارائه فایل دیگری مبنی بر تنظیم شرایط محیطی مناطق مختلف در خدمت شما عزیزان هستیم تا این بار یکی از شهر های شمال غربی کشور را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده باشیم از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری 98 به ارائه پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی شهر ماکو می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به این فایل و به نمونه تحلیلی از شهر های شمال غربی کشور نیازمندند به دانلود این فایل بپردازند و به بانک اطلاعاتی کاملی در این زمینه دست پیدا کنند و در پروژه های خود این مورد را بکار گیرند .

دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی ماکو

تنظیم شرایط محیطی مناطق از جنبه های مختلفی مورد اهیمت می باشد و بررسی شرایط محیطی مناطق مختلف بیشتر از همه میتواند از این نظر مورد توجه باشد که انتخاب مطالح و نوع بنا و موارد دیگری مانند سقف و نما بیشتر از همه چیز به شرایط محیط و منطقه بستگی دارد برای مثال انواع نما ها و اکثریت نما ها در مناطق بارانی و سردسیر میان مقاومت کمی دارند و از بین میروند و یا انتخاب سقف شیروانی برای مناطق پر باران می باشد از این رو در این مقاله به ارائه فایل تنظیم شرایط محیطی ماکو به عنوان یکی از شهر های مرزی و واقع در شمال غربی کشور می پردازیم .

پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی ماکو

دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی ماکو

در اینجا به ارائه اطلاعاتی در رابطه با شهر مرزی ماکو می پردازیم که علاوه بر اینکه دارای مکان هایی با معماری و طراحی زیبا از جمله کلیسا های معروف کشور می باشد که از این موارد میتوان به مکان هایی همچون کلیسای سنت استپانوس و … اشاره کرد که از مهم ترین و معروف ترین کلیسا های کشور محسوب میشوند . این شهر در نزدیکی مرز ایران و ترکیه قرار دارد. شهر ماکو در دره‌ای بنا شده که رودخانه زنگمار از آن می‌گذرد و شهر را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند. قسمت جنوبی شهر در دامنه کوه سبد قرار گرفته و آبادی چندانی ندارد ولی بخش شمالی آن آبادتر و بزرگتر است.این شهر به صورت طولی در امتداد رودخانه زنگمار قرار دارد . شاید برای شما جالب باشد که این شهر تنها یک خیابان اصلی دارد که شهر در کنار این خیابان  واقع شده است که طولی معادل 7کیلومتر میباشد که به طرف شهرستان بازگان کشیده شده است .

پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی ماکو که در این مقاله برای شما عزیزن ارائه شد تمامی اطلاعات مربوط به این زمینه تحلیل را داراست , این پاورپوینت که در 77 اسلاید تنظیم شده است را از فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری98 تهیه نمایید .