پاورپوینت خلاصه طرح شهر بوشهر

در این بخش از ارائه فایل های دانشجویی و مورد نیاز دانشجویان عزیز در وب سایت تخصصی معماری ایران به ارائه پاورپوینت طرح کلی شهر بوشهر می پردازیم , شهر بوشهر یکی از شهر هایی است که از نظر معماری و شهر سازی بسیار مورد توجه است و همواره مورد توجه معماران می باشد و بافت های مختلف این شهر مورد بررسی قرار میگیرد و در این مقاله نیز به ارائه پاورپوینت شهر بوشهر می پردازم تا اطلاعات بیشتری در این رابطه داشته باشید .

پاورپوینت خلاصه طرح شهر بوشهر

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت خلاصه طرح شهر بوشهر بپردازیم به ارائه مطالبی در رابطه با این شهر می پردازیم , شهر بوشهر یکی از شهر های جنوبی ایران محسوب میشود که دارای آب و هوا و اقلیم گرم و خشک می باشد و بافت شهری قدیمی و جدید در این شهر وجود دارد و موجب شده است تا نواحی مختلفی در این شهر بوجود بیاید که مورد توجه معماران باشد . شهر بوشهر دارای بنا ها و مکان های تاریخی و قدیمی زیادی است که زیبایی های زیادی در ساخت انها بکار گرفته شده است و در نتیجه بنا هایی این چنین بوجود آمده اند که هنوز هم مورد توجه هستند .

پاورپوینت خلاصه طرح شهر بوشهر

پاورپوینت خلاصه طرح شهر بوشهر

شهر بوشهر در جنوب غربي ايران و در فاصله 27 درجه و 18 دقيقه تا 30 درجه و 14 دقيقه عرض جغرافيايي و 50 درجه و 8 دقيقه تا 52 درجه و 57 دقيقه طول جغرافيايي واقع گرديده است و در همسایگی شهر های دیگری است که از جاذبه های معماری خالی نیستند و آنها هم همچون بوشهر دارای مکان ها و بنا هایی با معماری و طراحی زیبا هستند . در رابطه با شرایط محیطی این شهر نیز میتوانید به مطلب پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی بوشهر مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در رابطه با معماری و طراحی و ساختمان های موجود در این شهر بدست آورید . در ادامه میتوانید به دانلود پاورپوینت طرح شهر بوشهر که در 35 اسلاید تنظیم شده است بپردازید .

سر فصل های پاورپوینت طرح بوشهر

  • مقدمه
  • بررسی و شناخت منطقه و حوزه نفوذ
  • بررسی و شناخت شهر ( مطالعات محیطی ، اجتماعی ،اقتصادی )
  • بررسی و شناخت شهر ( مطالعات کالبدی  شهر )
  • تجزیه و تحلیل  و استنتاج بررسی های انجام شده
  • تهیه طرح های و برنامه های عمرانی شهر و حوزه نفوذ آن
  • ارائه پیشنهادات و راه حل ها
  • و …

این پاورپوینت که در این مقاله ارائه شد در 35 اسلاید تنظیم شده است و در ادامه میتوانید با کلیک بر روی آیکون دانلود به دانلود رایگان پاورپوینت طرح کلی بوشهر بپردازید .

پاورپوینت خلاصه طرح شهر بوشهر

پاورپوینت خلاصه طرح شهر بوشهر

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری98 مرجع ارائه مقالات دانشجوییمعماری و عمران