پاورپوینت زندگی نامه و تحلیل آثار والتر گروپیوس

در این بخش از معرفی معماران برجسته و بنام جهان معماری به معرفی والتر گروپیوس و تحلیل اثار والتر گروپیوس در قالب پاورپوینت زندگی نامه والتر گروپیوس و پاورپوینت تحلیل آثار والتر گروپیوس می پردازیم . در وب سایت تخصصی معماری ۹۸ همواره در صدد بوده ایم تا بزرگان عرصه معماری و بنا های برتر دنیای معماری را معرفی نماییم تا افراد حاضر در این رشته با تمامی این موارد آشنا باشند و اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشند از این رو در راستای همین هدف در این مقاله به ارائه پاورپوینت بیوگرافی والتر گروپیوس و کار های والتر گروپیوس می پردازیم .

پاورپوینت زندگی نامه و تحلیل آثار والتر گروپیوس

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت زندگی نامه و تحلیل آثار والتر گروپیوس بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , سبک معماری والتر گروپیوس این امکان را به او داد تا به معماری های برجسته زیادی دست بزند و موارد زیادی را با معماری و طراحی زیبا خلق کند که از مهم ترین آثار وی میتوان به مدرسه باوهاوس (  پاورپوینت تحلیل مدرسه باهاوس Bauhaus ) و خانه معمار و کارخانه فاگوس و … اشاره کرد . این معمار آلمانی یکی از تاثیر گذار ترین معماران در سبک معماری مدرنیته بود و با ایده ها و طرح های خود توانست این سبک را در مسیر پیشرفت به پیش ببرد و در این راه نیز معماری های برجسته و نظریات و ایده های مناسبی از خود به جا گذاشت .

پاورپوینت زندگی نامه و تحلیل آثار والتر گروپیوس

پاورپوینت زندگی نامه و تحلیل آثار والتر گروپیوس

در سال های ابتدایی مشغول شدن به کار وی دفتری تاسیس نمود و کارمندانی همچون میس ون دروهه و لوکوربوزیه در دفتر او مشغول به کار شدند و در ادامه زندگی خود با جدا شدن از این شرکت دست به ساخت کارخانه فاگوس زد که در ساخت این کارخانه او از دیوار های پرده ای شیشه ای استفاده کرد که در این کاربرد فرم از عملکرد پیروی میکند که این مورد خود یکی از مهم ترین شاخصه های معماری مدرن است . او در سال های بعد فعالیت خود دست به ساخت مدرسه باوهاوس زد و موفق به ساخت مدرسه ای نمونه شد که هم اکنون نیز مورد توجه معماران قرار میگیرد و مورد بررسی است . در پاورپوینت والتر گروپیوس که در این مقاله ارائه میشود تمامی موارد مربوط به این معمار و آثارش وجود دارد که در ادامه میتوانید به دانلود پاورپوینت والتر گرویپوس بپردازید .

پاورپوینت بررسی والتر گروپیوس به همراه تحلیل تمامی آثار وی که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این زمینه را داراست , این پاورپوینت که در 55 سالاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .