پاورپوینت سیستم هوشمند ساختمان ( bms )

در این مقاله به ارائه فایلی در رابطه با سیستم های برتر تکنولوژی ساختمان با عنوان پاورپوینت سیستم bms می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به اطلاعات و مطالب راجع به این سیستم نیازمندند به دانلود این فایل بپردازند و اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشند , سیستم بی ام اس را میتوان یکی از مواردی دانست که موجب تغییر و تحول در امر ساختمان سازی شده است .

پاورپوینت سیستم bms

سیستم bms عبارت است از مجموعه سخت افزارها و نرم افزارهایی اطلاق می‌شود که به منظور پایش و راهبری یکپارچه قسمت های مهم و حیاتی ساختمان نصب می‌ شوند و یکی از مزایای این سیستم صرفه جویی در مصرف سوخت و در نتیجه کاهش یافتن هزینه ها در ساختمان می باشد , که گزارش رسمی در رابطه با کاهش مصرف سوخت چیزی حدود چهل درصد می باشد که این مورد در کل کشور محاسبه می شود یعنی چهل درصد صرفه جویی در سوخت در کل کشور  که رقم قابل توجهی می باشد . سیستم bms را به طور کلی در ساختمان ها می توان با انجام دادن این کار ها انجام داد .

  • عایق کردن تمام دیوار های ساختمان با مصالح مخصوص به خود
  • دو جداره کردن پنجره ها که با این کار هم یک نوع عایق صوتی برای خود ایجاد می کنیم و هم مانع از ورود هوای سرد و گرم به داخل و بالعکس می شویم.
پاورپوینت سیستم هوشمند ساختمان ( bms )

پاورپوینت سیستم bms

ولی این آپشن ها هر چند هم بسیار موثر هستند اما باعث بهینه سازی در تولید , توزیع و مصرف انرژی نمی شوند اما در عوض باعث کاهش مصرف انرژی , کاهش نیروی کار انسانی و افزایش عمر جانبی تجهیزات مربوطه می شود . به طور مثال در آپشن کاهش نیروی انسانی , سیستم به طور خودکار و هوشمند به کار خود ادامه می دهد و به صورت کامل قابل مشاهده می باشد ( درب و پنجره های عایق ) و به راحتی تمام توسط یک فرد مسلط به این موضوع که در کار خود خبره باشد قابل کنترل می باشد . در کنار تمام موارد ذکر شده یک مورد که ناگفته مانده و از همه ی موارد نیز اساسی و مهم تر می باشد این است که امنیت جانی سکنه داخل ساختمان را بسیار بالا می برد .

پاورپوینت سیستم بی ام اس که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این زمینه را داراست , این پاورپوینت که در 42 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری98 تهیه نمایید .