دانلود رایگان پاورپوینت فروشگاه هدیه وی سی موریس اثر لوید رایت

دانلود رایگان پاورپوینت فروشگاه هدیه وی سی موریس یکی از برترین آثار معماری فرانک لوید رایت در میان نمونه‌های طراحی شده توسط این معمار بزرگ می‌باشد که بنا به داشتن معماری و طراحی زیبا و منحصر به فرد در میان آثار طراحی شده توسط این معمار بسیار به چشم می‌خورد از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 بنا به اهمیت این موضوع و برای در دسترس بودن نمونه موردی تحلیل فروشگاه خارجی دست به ارائه پاورپوینت تحلیل فروشگاه هدیه وی سی موریس اثر فرانک لوید رایت زدیم تا این نمونه را نیز در اختیار داشته باشید.

دانلود پاورپوینت فروشگاه هدیه وی سی موریس

بکارگیری ایده‌ها و اصول طراحی در ساختمان فروشگاه هدیه وی سی موریس و حتی انتخاب کانسپت این طرح بسیار متناسب با این کاربری می‌باشد به طوری که بسیاری از منتقدین و معماران بزرگ نیز به تایید این طرح پرداخته‌اند ، نکته قابل توجه در طراحی این فروشگاه عدم وجود پنجره‌های بزرگ و با دید رو به خیابان است که به نوعی سبب تمایز این مجموعه با سایر فروشگاه‌ها نیز شده است. تحلیل فروشگاه می‌تواند موضوع جذابی برای تحقیق و ارائه باشد از این رو تحلیل فروشگاه هدیه وی سی موریس به عنوان یکی از برترین نمونه فروشگاه های ساخته شده می‌تواند ارائه خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

پاورپوینت بررسی فروشگاه هدیه وی سی موریس

پاورپوینت بررسی فروشگاه هدیه وی سی موریس

در رابطه با موقعیت مکانی فروشگاه هدیه وی سی موریس باید گفت که این فروشگاه در سان فرانسیسکو و در نزدیکی میدان اتحاد قرار دارد که خیابان و محوطه‌ای که این فروشگاه در آن قرار دارد به عنوان یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین خیابان‌ها و مراکز تجاری شناخته شود که افراد برای انجام خرید‌های خود به آن مراجعه می‌کنند. اطلاعات کامل راجع به این فروشگاه در پاورپوینت مربوطه ارائه شده است که در 22 اسلاید تنظیم شده است و در انتهای این مقاله می‌توانید به دانلود رایگان آن بپردازید.

نمونه‌های بیشتر از آثار فرانک لوید رایت :

سرفصل های پاورپوینت فروشگاه هدیه وی سی موریس

  • معرفی فروشگاه
  • موقعیت
  • معمار فروشگاه هدیه وی سی موریس
  • توضیحات تکمیلی
  • متریال های بکار گرفته شده
  • پلان فروشگاه هدیه وی سی موریس
  • گالری تصاویر این مجموعه
  • منابع و مآخذ

رمز فایل : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری98 – بزرگترین سایت دانلود معماری