پاورپوینت مایکل گریوز Michael Graves

با سلام خدمت تمامی کابران گروه آموزشی معماری 98 در خصوص معماری و سایر رشته ها همیشه بنا بر این بوده که نوابغ آن رشته را بشناسیم و با کار هایی که کرده اند که حکم مرجع تقلید در آن رشته را داراست آشنا باشیم به طور مثال تمام دانشجویان برق بدون استثنا با توماس ادیسون آشنا هستند از این رو دانشجویان معماری نیز برای آشنایی با نظریه ها و ایده های معماران بزرگ همچون معمار آمریکایی مایکل گریوز آشنا باشند و به بررسی آثار و عقیده های او بپردازند از این رو در ادامه به ارائه پاورپوینت زندگی نامه مایکل گریوز می پردازیم .

پاورپوینت مایکل گریوز Michael Graves

در رابطه با پاورپوینت مایکل گریوز Michael Graves باید گفت که گروه آموزشی معماری 98 سعی بر این دارد که نوابغ رشته معماری را برایتان به رشته معرفی در بیاورد که چه آثاری داشته و در چه برهه ای از تارخ و ایده هاشون از چه چیزی نشات گرفته است امروز ما سعی داریم یکی از این شخصیت های برجسته معماری را برایتان معرفی کنیم . مایکل گریوز یکی از معماران مهم امریکا هست که کارهای شگرفی در زمینه معماری به جامعه امریکا ارائه داده است که برای خود به نوعی شاهکارهایی محسوب می شوند . بدون حاشیه دوست دارم به بیوگرافی این معمار بپردازم مایکل گریوز متولد سال 1934 در شهر ایندیا ناپولیس امریکا چشم به جهان گشود او استعدادش را در معماری در دانشگاه هاروارد و دانشگاه سینسینتی را پروراند تا جایی که از پنج معمار برتر امریکا محسوب شد و مشهوریت جهانی را نیز برای خود کسب نمود .

مایکل گریوز مفتخر به دریافت 140 جایزه و تقدیر از مقامات بلند مرتبه کسب نمود او در زمینه های طراحی داخلی ، طراحی صنعتی و طراحی معماری خبره بود . ابتدا او در بین مردم نیو جرسی به کار پرداخت . پاورپوینتی که در رابطه با زندگی نامه مایکل گریوز در این پست قرار داده شده است شامل تمامی موارد مربوط به این معمار بزرگ میشود و در آن زندگی نامه وی بطور کامل , آثار معماری مایکل گریوز , کار های مایکل گریوز و … به طور کامل ارائه شده است و این پاورپوینت در حدود 200 اسلاید تنظیم شده است و در خدمت شما عزیزان قرار میگیرد .