پاورپوینت مرمت کنیسه کلیمیان ارومیه

مرمت بنا های تاریخی یکی از موارد قابل توجه در رشته معماری می باشد که بسیار مورد نظر معماران است از این رو بررسی ترمیم و مرمت آثار و ابنیه تاریخی یکی از مواردی می باشد که مسئولیت انجام آنها اکثرا بر عهده دانشجویان قرار میگیرد که ما در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 به ارائه فایلی راجع به مرمت یکی از ابنیه تاریخی با عنوان پاورپوینت کنیسه کلیمیان ارومیه می پردازیم تا اطلاعات راجع به این زمینه و مرمت مربوطه را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم .

دانلود پاورپوینت مرمت کنیسه کلیمیان ارومیه

کنیسا تاریخی ارومیه به عنوان یکی از نماد و آثار کلیمیان در ارومیه در سال سال۸۳ به همت خانواده محترم طبيبي مخصوصا آقاي دكتر طبيبي و با كمك اداره ميراث فرهنگي شهرستان اروميه و با حضور رئيس هيئت مديره انجمن کلیمیان ایران و زحمات فراوان آقاي پرويز آهوبيم عضو هيئت مديره و كميته املاك انجمن كليميان تهران بازسازی شد و بودجه ای که در آن زمان برای ترمیم و مرمت کنیسا کلیمیان ارومیه در نظر گرفته شد 5 میلیون تومان بود ,‌ گرچه این مکان از لحاظ سازه و دیواره اکنون در وضعیت مناسبی می باشد اما اگر توجه بیشتری به این سازه نشود در معرض تخریب و آسیب دیدگی قرار میگیرد . با توجه به موقعیت و نوع سازه این کنیسا اکنون از این مکان به عنوان مکان مذهبی استفاده نمیشود .

سر فصل های این پروژه

در این فایل تمامی موارد مربوط به این کنیسا وجود دارد و پس از تهیه به اطلاعات و مطالب کاملی راجع به این مکان بدست می آورید .

شناخت

ارومیه و توریسم
یهود و یهودیان ایران
آداب و رسوم یهودیان
زیارتگاه ها
بررسی نمونه ها
موقعیت بنا
معنی واژه کنیسه
فضاهای موجوددرکنیسه
کنیسه ی کلیمیان ارومیه
کاربرد فعلی کنیسه کلیمیان ارومیه
نقشه کنیسا کلیمیان ارومیه
شناخت سازه ای بنا
تزیینات
درب وپنجره
دتایل

آسیب شناسی 

آسیب های ناشی از تاسیسات جدید
آسیب های ناشی از عوامل انسانی
آسیب های سازه ای
آسیب ها ناشی از رطوبت و عوامل جوی

پاورپوینت مرمت کنیسه کلیمیان ارومیه که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این مکان را داراست , این پاورپوینت که در 154 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری98 تهیه نمایید .