پاورپوینت نمای خارجی و اندود داخلی

امروزه علاوه بر اینکه باید به بافت اصلی ساختمان و چارچوب اصلی آن توجه شود باید به سایر موارد همچون نمای ساختمان و اندود کاری نیز توجه شود تا در نهایت سازه ای مقاوم در عین زیبایی خلق شود که در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 به ارائه مطالبی در قالب فایل پاورپوینت می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به مطالب و اطلاعات در رابطه با نمای خارجی و اندود کاری نیازمندند به دانلود پاورپوینت نمای خارجی ساختمان و دانلود پاورپوینت اندود داخلی در قاب یک فایل بپردازند .

دانلود پاورپوینت نمای خارجی و اندود داخلی

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت نمای خارجی و اندود داخلی بپردازیم به ارائه مطالب و اطلاعاتی در ای رابطه می پردازیم تا آشنایی بیشتری با این موارد داشته باشید , انسان از همان ابتدا به داشتن محيطي زيبا تمايل داشته و مهمترين دليل را مي توان از نقاشي هايي كه بر ديواره غارها بجاي گذاشته يافت پس از آن با ابزار و مصالح در دسترس اين زيبايي را تكامل بخشيده و كم كم گزينه هاي ديگري نيز برايش اهميت يافته اند و در پي تكميل مصالح در دسترس خود بر آمده است به طوري كه امروزه تغييرات مصالح ساختماني بخصوص در امر نماساري تقريبا به روز شده است و هر روز شاهد ورود مصالح جديد به بازار هستيم اين مصالح علاوه بر عايق حرارت و صوت رطوبت و ضد آتش بودن و … مهمترين ويژگيشان تنوع رنگ فراوان آنهاست .

پاورپوینت نمای خارجی و اندود داخلی

نمای خارجی و اندود داخلی

سازندگان اين مصالح براي بالا بردن كيفيت مصالح خود سعي در گذاشتن فن و هنر در كنار هم هستند زيرا اين مصالح علاوه بر اينكه بايد ساختمان را در طول ساليان دراز حفظ كند با حس بصري نيز ارتباط دارند واين يعنی طلب زيبايي . نما سازي و آنچه به عنوان نماي داخلي و خارجي ساختمان پذيرفته مي شود در واقع اندود هايي است كه در ظاهر ساختمان و فضاهاي داخلي آن ديده مي شود علاوه بر استحكامي كه به نما مي دهد و در برابر عوامل جوي و محيطي و ساير آسيب ها سطح زيرين خود را حفظ مي كند باعث زيبايي وجلوه ي بنا وفضاهاي داخلي مي گردد . در پاورپوینت نما و اندود مطالب بیشتری در این رابطه ارائه شده است . 

سر فصل های اصلی این پروژه

  • مقدمه
  • سیر نما سازی در گذشته تا امروز
  • اندود ها و مصالح داخلی و خارجی ( حال )
  • اندود ها و مصالح داخلی ( حال )
  • انواع نما
  • تحلیل هر مورد نما
  • آینده
  • منابع

در پاورپوینت بررسی نما سازی و اندود داخلی تمامی موارد مربوط به این زمینه وجود دارد , این پاورپوینت که در حدود 120 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .