پروژه معماری کانون کودکان ( کد , تری دی , شیت )

پروژه معماری کانون کودکان به عنوان نمونه ای از مکان های تفریحی آموزشی برای کودکان همچون کانون پرورش فکری و رشدی کودکان میتواند زمینه های رشد و ترقی دانش آموزان را فراهم آورد از این رو طراحی نمونه ای متناسب با این کاربری که بتواند تمامی نیاز های کودکان را برطرف سازد بسیار قابل توجه می باشد که در همین رابطه در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری 98 در بخش انواع نقشه فرهنگی هنری به ارائه نمونه ای با عنوان پروژه طراحی کانون کودکان می پردازیم تا بتوانید نمونه طرح زیبا و موفقی با داشتن تمامی امکانات در اختیار داشته باشید که توضیحات تکمیلی در این رابطه در ادامه همین مقاله ارائه شده است .

پروژه کامل کانون کودکان

کانون های پرورش فکری کودکان امروزه نقش بسیار زیاد و موثری در رشد و ترقی کودکان دارند و امروزه نیاز به این مکان ها بیش از پیش احساس میشود چرا که با گسترش شیوع فرورفتگی در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی کودکان بیشتر باید با محیط سالم اجتماع تعامل داشته باشند که کانون های رشد فکری با ایجاد و فراهم اوردن محیطی سالم این امکان را به کودکان میدهند تا با فرا گرفتن آموزه های مختلف در زمینه های متنوع آمادگی ورود به مدارس و محیط اجتماع را داشته باشند که در این رابطه نمونه پروژه معماری کانون کودکان ارائه شده است .

طراحی کانون کودکان

طراحی کانون کودکان

نمونه ارائه شده از پروژه معماری کانون کودکان نمونه ای زیبا با داشتن تمامی امکانات و فضا های لازم برای یک کانون کامل می باشد که تمامی فضا های آموزشی و تفریحی و … را در خود دارد که با سیرکولاسیون مناسب و عالی در بخش های مختلف گنجانده شده اند . طرح در نظر گرفته شده برای سایت اصلی و نمای این کانون بسیار متناسب با کاربری و خلقیات افراد موجود در این سایت و پروژه می باشد . ویژگی های بیشتر از این طرح را میتوانید از نمونه پلان ها و شیت ارائه شده در این مقاله و توضیحاترد ادامه ببینید .

موارد مشابه با پروژه معماری کانون کودکان :

مدارک همراه پروژه کانون کودکان

  • فایل کامل اتوکد کانون کودکان
  • فایل سه بعدی تری دی مکس
  • شیت بندی زیبا و حرفه ای

نمونه پلان های طرح کامل کانون کودکان

شیت های ترسیمی طرح معماری کانون کودکان

  • سایت پلان
  • پلان طبقه همکف
  • پلان طبقه اول
  • پلان میلمان طبقات
  • برش A-A
  • برش B-B

پروژه معماری کانون کودکان نمونه طرح زیبا و مناسبی برای این کاربری می باشد که با داشتن تمامی امکانات و جزئیات و رعایت تمامی ضوابط طراحی شده است , این محصول را میتوانید از طریق فروشگاه معماری ایران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید که بدین منظور در ادامه لینک خرید و دانلود آنی ارائه شده است تا بلافاصله بعد از خرید فایل را در دسترس داشته باشید .